Hurraaaa!!! Jiiippiiieeee !!!!

wonderwizard skrev:
visst.. vi kan göra ett jämnt byte :hihi
Nja riktigt så sugen är jag nog inte ,men tack för det generösa erbjudandet :Bugar :tummenupp

Tuben skrev:
fifan va bra roger got om reservdelar i roh till min banhoj :tummenupp :D
Jaha vad ligger varvtiderna på täppegatan runt på nu då, va ju fint väder
i dag :tummenupp

vad som är billigt? ja, priset i förhållande till vad man får... 200´000 är ju billigt för en villa...

ne seriöst så letar jag efter en hoj som är en bra affär. den för 80 verkar ju vara hyffsat nice...

typ vad jag letar efter:

05 runt/under 90
04 runt/under 80
03 vill jag inte ha.... gillar inte denna samt andra årsmod som ser likadan ut 02 eller 04 kommer ej ihåg
02 vill jag inte ha.... (tror jag)
01 runt/under 50
00 runt/under 40

tror ioffs att det hade varit bäst för plånboken att börja med något under 55000 i alla fall så kan man ju byta igen till nästa år.

Last edited:
pakopak skrev:
vad som är billigt? ja, priset i förhållande till vad man får... 200´000 är ju billigt för en villa...

ne seriöst så letar jag efter en hoj som är en bra affär. den för 80 verkar ju vara hyffsat nice...

typ vad jag letar efter:

05 runt/under 90
04 runt/under 80
03 vill jag inte ha.... gillar inte denna samt andra årsmod som ser likadan ut 02 eller 04 kommer ej ihåg
01 runt/under 50
00 runt/under 40

tror ioffs att det hade varit bäst för plånboken att börja med något under 55000 i alla fall så kan man ju byta igen till nästa år.

Hade jag varit dig hade jag inte köpt äldre än 02, då dom kom med insprutning
samt att 02-03 är rejält uppdaterade mot dom äldre....

pakopak skrev:

typ vad jag letar efter:

05 runt/under 90
04 runt/under 80
01 runt/under 50
00 runt/under 40

-02/03 princip samma
-04/05/06 princip samma

Skutte skrev:
Aapapap :fatta! du rör inte Tone... kvällens höjdpunkt :kär
Bättre du tar hand om henne ni gillar ju o dansa båda två,du skulle väl kunna
lära ut ett och annat movs :tummenupp

Jösses vad man skapar upproriska känslor.

Kan jag hjälpa att jag hellre ser Tone i rutan om kvällen med skit väder äm jag ser Zmurfen där :va Näää ! tänkte väl det ...

Alltså inget svårt val, vad det beträffar norrmän o var de hör hemma säger jag inte emot så värst....
Men honorna é välkomna :tuttar handlar ju mest om att infiltrera fienden numera :cool:

Skutte skrev:
Jösses vad man skapar upproriska känslor.

Kan jag hjälpa att jag hellre ser Tone i rutan om kvällen med skit väder äm jag ser Zmurfen där :va Näää ! tänkte väl det ...

Alltså inget svårt val, vad det beträffar norrmän o var de hör hemma säger jag inte emot så värst....
Men honorna é välkomna :tuttar handlar ju mest om att infiltrera fienden numera :cool:

Helt rätt...faktiskt..... apropå norrmän så kan du ju höra med zmurf vad han tycker om norge.... :D

*/ ?>
Nyheter
Svensk auktion med tävlingshojar

Det svenska företaget Antiq...

Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter

Efter att Cruiser-programme...

WP kliver in i bromsvärlden – lanserar helt nya bromssystem

WP har länge varit synonymt...

Donut Labs solid state-batteri – redo för användning i Verge-motorcyklar

Donut Labs VD Marko Lehtimä...

Donut Labs solid state-batteri – redo för användning i Verge-motorcyklar

Donut Labs VD Marko Lehtimä...