Hur vill vi ha det i SP250? A+B eller bara B?

Hur vill vi ha SP250 nästa år?

• Antal röstningar
    0
Nyteknik skrev:
2602591 Mitt bästa exempel är att jag kvalade in före dig, Brazze, Eva Hällström, Rosenqvist, Ralf Hellström och en halv sekund efter Pärtelpoeg.

Jag undrar lite vad du klassar som att satsa stort?

oscar skrev:
2602771 Jag undrar lite vad du klassar som att satsa stort?
Det var Axxexs som myntade uttrycket. Jag vågar mig inte på en definition men tyckte att i stort sett alla i 250R (bortset mig själv, Teddy och Utterström) satsade "stort". Om jag återvänder till roadracing och 250 SP finns kvar är det vad jag kommer att satsa på.

Nyteknik skrev:
2603648 Det var Axxexs som myntade uttrycket. Jag vågar mig inte på en definition men tyckte att i stort sett alla i 250R (bortset mig själv, Teddy och Utterström) satsade "stort". Om jag återvänder till roadracing och 250 SP finns kvar är det vad jag kommer att satsa på.

Nä nä, du skrev det först i inlägg #71. :)

Vi satsade stort iom att vi valde köra alla 5 racen? :D
Dom flesta i klassen som kört lite race vet hur tex jag har det ekonomiskt.. Är ingen astronomisk satsning där. Tyvär. Min budget är mindre än mångas däckbudget.. ;)

Axxexs skrev:
2603669 Nä nä, du skrev det först i inlägg #71. :)

Vi satsade stort iom att vi valde köra alla 5 racen? :D
Dom flesta i klassen som kört lite race vet hur tex jag har det ekonomiskt.. Är ingen astronomisk satsning där. Tyvär. Min budget är mindre än mångas däckbudget.. ;)
Jag gav mig in i 250 utan någon erfarenhet alls och mitt intryck (som oerfaren amatör) var att förarna där satsade hårdare materiellt än i de flesta andra klasser.

Nyteknik skrev:
2603733 Jag gav mig in i 250 utan någon erfarenhet alls och mitt intryck (som oerfaren amatör) var att förarna där satsade hårdare materiellt än i de flesta andra klasser.
och inte hjälper det :hihi du lämna fönstret vidöppet för den kommentaren :lol

Nyheter
Aprilia skriver historia

Fyra Aprilia i topp fyra. S...

Wunderlich-skydd för BMW F 450 GS

Wunderlich lanserar tre sky...

Finslipning av Ducati-crossarna till 2027

Pressrelease, Borgo Panigal...

Nytt i MotoGP till 2027

MotoGP inför nytt helgforma...

Fyra nya Triumph-modeller

En helt ny Bonneville T40, ...