Försöker bli master blaster på att ta bild på er busar som valt den eminenta sporten "trafikövning".
Har nedan ett par bilder. hur skulle ni vilja fastna på bild?
Bild 1 ¤ Snett framifrån
Bild 2 ¤ Snett bakifrån
Bild 3 ¤ Upprätt framifrån
Bild 4 ¤ Knä i marken på ut ur kurvan
Bild 5 ¤ Gruppfoto
Bild 6 ¤ Panorering sida "fart bild"
Bild 7 ¤ Singelknäskrap
Tacksam för hjälp.
Mvh Hans majonäs honingen
Har nedan ett par bilder. hur skulle ni vilja fastna på bild?
Bild 1 ¤ Snett framifrån
Bild 2 ¤ Snett bakifrån
Bild 3 ¤ Upprätt framifrån
Bild 4 ¤ Knä i marken på ut ur kurvan
Bild 5 ¤ Gruppfoto
Bild 6 ¤ Panorering sida "fart bild"
Bild 7 ¤ Singelknäskrap
Tacksam för hjälp.
Mvh Hans majonäs honingen




