Hur vilar man en KTM 690?

Lägg den på sidan?
popcorn.gif

Och fungerar inte allt detta kan du testa att värma bensinen lite innan du häller i den (OBS fingervarmt!).

Wheela med en KTM 690 :va, du borde skriva hur man gör för att inte wheela med en KTM 690 :fakta
Lägg i en växel, luta dig lite bakåt och dra på rullen! Misslyckas du så kan du byta intresse :hihi

Man kanske ska börja med treans växel? Gör väl en backflip om jag gör det på ettans eller tvåans?

Det beror lite på vad du har för drevning, jag hade 50/15 på min KTM 660, kunde lätt rycka upp den på femman!
En originaldrevad 690 så skulle jag rekommendera tvåans växel med lite gas till att börja med, känn dig fram.
Det är bättre att gasa för lite än för mycket. Det finns många bra wheelieklipp på youtube.

Kan du inte få upp en KTM 690 på bakhjulet skall du inte köra motorcykel.:fyllisar

Man kanske ska börja med treans växel? Gör väl en backflip om jag gör det på ettans eller tvåans?

Du verkar ju veta hur man gör. Akta dig för en alltför hög motorbroms bara eftersom den kan ställa sig på framhjulet vid kraftig motorbroms från höga varvtal.

Glöm inte att filma allt med så vi på SH får lite underhållning. :hihi

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...