Hur tvättar man en penis?

Annars kanske en kedjetvätt skulle kunna fixa biffen?

27-042_l.jpg

http://www.biltema.se/sv/Fritid/Cyklar/Verktyg/Kedjetvatt/

Först o främst måste du locka fram den, funkar med pincett o socker. Sen när du väl hittat den så kan du testa med lite renande sprit så du får bort alla bakterier, du vet d e mycket bakterier i nr 2. Sen räcker d nog med en mild två o vatten, om du hittar den efter d första tipset. :tummenupp Lycka till!

:D

Vill du få den riktigt ren och fin bör du gå över den med en vinkelslip. Tar garanterat bort alla orenheter. Glöm inte att smörja in med tigerbalsam efteråt.

Är det bara jag som kör en avsugning med turtlewax för att den ska glänsa fint när man tar ut den i solsken ?

Nä, usch! Jag hjälpte en kompis med det nyligen, tvi fan vad det smakade! :näsblod

Edit: Men en bonus var ju att man fick vita tänder.

Närmaste lackeringsfirma kan nog köra den en runda i blästerbåset om du bjuder på en påse bullar. Har du tur kanske de kan kroma den åt dig också.

Tror tyvärr inte att något av ovan nämda tips hjälper. Nog bäst att hugga av fanskapet med en slö köttyxa, så slipper man framtida problem.:tummenupp

För att jag har plenty av erfarenhet att dela med mig av??:fakta

Så, be Money om ursäkt nu.

Efter tvätt bör du dra över förhuden och knyta ihop den med en kattstrypare. Då vet man att den håller sig inom hus. Blir dyrt ifall du har krashat den och inte har OEM förhuden kvar, men ett tips är att beställa en ny från kina, en polare beställde därifrån och de funkar om man inte tänk springa i motvind för då exploderar den.

Det är klorin som gäller. Passa även på att badda rectum
så blir det vinterfint när du ändå håller på.

Har den gått i mycket skit? Isåfall är Kaustiksoda blandat med Brääkleen ca 60/40 det enda medlet som funkar.

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman