Hur tvättar man en penis?

Det första du ska göra är att ställa dig frågan:
"Är det öht någon mening att försöka tvätta likmasken, eller är det ogjort arbete?".

Om svaret på denna fråga är nej rekommenderar jag:
459795_D23650K_1.jpg

För ärligt talat, det finns inget värre än att lägga ner en massa jobb i onödan! Med ovanstående verktyg är jobbet klart på någon sekund - för alltid.

OBS! Restprodukten bör tas om hand av Sakab eller liknande företag.

Som vanligt med högtryckstvätt så skall man ha minst 50cm avstånd. MINST alltså. Sedan undviker man skarvar, tätningar och föhålningar och dylikt där det kan samlas vatten. Använd inte 5-56 om det finns gummi med i bilden. Kör hellre med WD40 i så fall. Det är snällare mot plast och gummi helt enkelt. Jag brukar börja från toppen och neråt. När den står upp vill säga. Det är ju ändå den betraktaren skall se först så man vill ju inte börja underifrån och gå upp med risk att något klägg nerifrån fastnar i svampen eller dylikt och repar eller lämnar lort på toppen. Skall du vinterförvara så är det antingen full tank som gäller eller snustorr med sn skvätt wd-40 i. Däremellan blir det lätt kondens och korrsioner.

När du tvättat den så är det bra att varmköra ordentligt innan vintervila. Man vill ju inte att fukt skall ligga kvar någonstans och skapa oförtret i form av korrision eller svamp.

Man kan ju ta genvägar också. Har du provat att :borra?
Har du varit av det kvinnligare känet på något vis så hade jag självklart erbjudit mig att hjälpa till och frågat om :Ligga?

Tack för de fina tipsen! Låter som att Sportbikes förslag tar hand om hela biten.

Högtryckstvätt, funkar det eller kan något skadas?
Hur gör man med roten, smörjer man in den som någon form av vinterkonservering.

Bör man tömma den innan man ställer in den?

Tack på förhand :Bugar

Kolsyresläckare is da shit....töm en släckare över penis o pung, brukar ta 3-5 minuter, sen behövs bara en liten knack så är du en slinka igen, va lugn den växer ut som den såg ut förut (inåtvänd clitta)...Gå sedan till Greken och utvidga dig lite...

//Dukeman (er sexolog i etern)

För att undvika obehagliga överraskningar på vårkanten så som gnagarbon eller reptilbon vid penis så måste man se till att busken är riktigt ren. Bagg tas enklast bort med myrr och lusborste. Sen är det bra om man avlägsnar annat som råttor gillar typ ost. Osten brukar finnas under förhuden men ibland lite överallt (jobbigt med liten kewk, lång förhud och en rikig bagarbuske). Det finns lite olika metoder att rengöra skrotum från just ost , många provar att borra men med blandat resultat. Annars verkar biltemas lädertvål och läderolja vara populära val. Jag brukar inte rengöra alls då jag inte är någon putsbög.
Mitt sista tips är att hälla på några deciliter roundup eller annat ogräsmedel så man slipper all jobbig svamp som växer i ljumskarna.

(P.s råttfällor ska man helt strunta i.......:huvet)

Jag brukar gå på ett tvätteri. Betalar i entren, stoppar in penis i ett hål där den automatiskt görs rent. Oh the glory.

Jag brukar gå på ett tvätteri. Betalar i entren, stoppar in penis i ett hål där den automatiskt görs rent. Oh the glory.

Då får man ju troll i trumpeten. För du lär ju knappast få den tvättad med regnkappan på LR?

Nee...

I detta fall kan man misstänka mögel, kantfnas och Blåhjonsangrepp (se http://sv.wikipedia.org/wiki/Blåhjon )
Till och med angrepp av NattSmyg!
(se http://sv.wikipedia.org/wiki/Nattsmyg )
Fatta det , vem vill ha en Penis angrippen av nåt som kallas Nattsmyg! :skrämd
Det bästa att göra i en sån här situation är att:

Doppa hela klockspelet i Cuprinol

Det står iaf på burken att det skyddar emot sånthärna..:Bugar

Lycka till

Last edited:
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!