Hur tusan gör jag?!

lite väl overpriced hojj asså...40 lax för en 125a kan svida + allt extra tillbehör som ställ och annan utrustning ;\. Å andra sidan är inget speciellt billigt idag..

Men go for it..

hur går det, hittat nåt vettigt objekt ännu?:tummenupp

Japp :) Har kommit fram till att jag ska ha mig en Aprilian Rs, så en sådan blir det! :tummenupp
Så möter ni en grymt snygg brud på en Aprilian Rs på vägarna till våren så vet ni vem det är! :tummenupp :)

bra val, tror helt klart att du kommer att bli nöjd!:tummenupp personligen tycker jag att apriliorna låter lite för mycket som hårt trimmade mopeder men å andra sidan så går de riktigt bra så det väger väl upp kan man tänka...:D i och med att en annan bor i skåne så blir väl chansen för ett sådant möte inte alltför stor...:gnissla men jag ska hålla utkik!:D om inte annat så vet man ju åtminstone att du finns där!;) glöm inte att uppdatera, och då gärna med bilder, när du väl hittat en hoj!:) lycka till!:yoparty

bra val, tror helt klart att du kommer att bli nöjd!:tummenupp personligen tycker jag att apriliorna låter lite för mycket som hårt trimmade mopeder men å andra sidan så går de riktigt bra så det väger väl upp kan man tänka...:D i och med att en annan bor i skåne så blir väl chansen för ett sådant möte inte alltför stor...:gnissla men jag ska hålla utkik!:D om inte annat så vet man ju åtminstone att du finns där!;) glöm inte att uppdatera, och då gärna med bilder, när du väl hittat en hoj!:) lycka till!:yoparty

Ja, jag hoppas det! :)
Ja om jag säger såhär, jag har hellre en 125a som går schysst, än en 125a som går halvdant och låter lite schysstare.. För jag vet att jag personligen kommer tröttna ganska fort, om jag väljer alterntiv 2, eftersom jag behöver
lite fart och fläkt för att trivas som bäst =)
Haha men vem vet, jag kanske har vägarna förbi där nere någon dag ;)
Ja men absolut uppdatering kommer ske och bilder kommer helt klart komma upp!=) :tummenupp

Svar på frågan! Nej det är inte omöjligt, bara svårare.. Så om du ska köra upp på Yamman så "kör på", men du borde kanske öva lite extra innan..Själv körde ja upp på min Ninja 600 när jag tog kortet..

Lycka till!

Ja, jag hoppas det! :)
Ja om jag säger såhär, jag har hellre en 125a som går schysst, än en 125a som går halvdant och låter lite schysstare.. För jag vet att jag personligen kommer tröttna ganska fort, om jag väljer alterntiv 2, eftersom jag behöver
lite fart och fläkt för att trivas som bäst =)
Haha men vem vet, jag kanske har vägarna förbi där nere någon dag ;)
Ja men absolut uppdatering kommer ske och bilder kommer helt klart komma upp!=) :tummenupp

jadå, det blir nog bra ska du se!:)
en sund inställning, jag håller med!:tummenupp sen skulle jag nog kunna tänka mig att kompensera bort lite toppfart för andra faktorer men det ska ju självklart fortfarande röra på sig menar jag:)
fart och fläkt kommer du definitivt få med tvåtakt, var så säker!:D
haha, säg bara till isåfall så drar vi ut en repa i goda tvåtaktares lag!:yoparty
kanoners, ser fram emot det!:yoparty

Ses inte på vägarna...

Som sagt, tack så jättemycket för alla tips dom kommer vara till mycket stor hjälp! :) Tummen upp för alla er som har tagit er tid! :tummenupp
Vi ses ute på vägarna! :yoparty

Det när SÅÅÅ tråkigt att säga, men vi han bara träffas två gånger och den ena var ett kort snack om vad det var Rosenhill hade att erbjuda, den andra gången var mer en igen kännings hälsning. Nu lär det inte bli fler möten med dig, då du TRAGISKT har gått bort i en olycka som jag ännu i dag inte kan komma över hur den hände... V.I.P.

du gick bort för tidigt så mycket att ge världen, men fick inte längre tid...:gråta:gråta:angel:tummenner

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT