sege
Fy fan jävla skit-
Under den korta tid jag varit inblandad i den här soppan så har jag faktiskt saknat en mentor, nån som kan stå vid sidan och titta lite hur man kör i kurvan, själv är man ju fullt upptagen med att vara livrädd och krama styrhalvorna ovala av kramp ungefär. Även om alla kör olika och så vidare så är det självklart så att tips från folk som ser en från andra vinklar än man själv kan göra är oerhört värdefullt. Det är det i alla sporter.
Vad jag är mest fascinerad över är hur mycket RR-lekandet går ut över jobbandet, senaste månaden har jag varit konstant slut på jobbet. Tiden man inte är på jobbet som förr gick ut på att vila upp sig går nu ut på att skruva lite, packa, resa, packa ur, köra några varv, sova kasst i kall buss, köra några varv till, skruva lite, svära mycket och sen till slut få packa ihop, resa hem, packa ur och sova för få timmar och sen jobba igen.
Vad jag är mest fascinerad över är hur mycket RR-lekandet går ut över jobbandet, senaste månaden har jag varit konstant slut på jobbet. Tiden man inte är på jobbet som förr gick ut på att vila upp sig går nu ut på att skruva lite, packa, resa, packa ur, köra några varv, sova kasst i kall buss, köra några varv till, skruva lite, svära mycket och sen till slut få packa ihop, resa hem, packa ur och sova för få timmar och sen jobba igen.