Hur tänkte du när du valde ditt nick?

dennisss

Ny medlem
Gick med
12 Oct 2004
Ort
Katrineholm
Hoj
KTM 450 EXC
Du kanske ska läsa om mitt första inlägg där det står att jag inte står för det längre...Men uppenbarligen har du inte själv eller kännt någon som varit rasist så jag tror inte jag orkar förklara hur allt ligger till!

Men det är så, är man en gång inblandad i sånt är det svårt att dra sig ur, men jag lyckades, vet du varför? Jag hade tron om att jag ville se världen, jag ville resa på egen hand och senast var det Asien, nästa blir Afrika, kanske är bevis nog för att det är borta?!

Är man inbiten som alla var i den "orginisation" så är det INGEN som skulle kunna lämna kommungränserna och speciellt inte landet...Det är ju patetiskt nog...

Idag är jag glad att jag är ur den där skiten, men jag har fått tagit mycket stryk, både fysiskt och psykiskt efter att jag lämnade det där...Så även där borde det väl vara bevis nog för att man lämnat det där, även fast man fått stryk pga. det!

Även fast man idag är svenssonrasist som alla är till lags och sitter och hatar allla invandrare som är med på Efterlyst på TV3 så är det låångt ifrån vad vad jag var!
 

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Ort
Månbas Alpha
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Tror du misstolkade mitt första inlägg.
Menade bara att många rasister byter åsikt när de genom resor eller arbete träffat utlänningar som inte stämmer in på deras fördommar.
Ganska snart inser man att ens präktiga vikingkompisar kanske inte är så överlägsna.
Förstår du vad jag menar?
 

madman

Mekaniker
Gick med
27 Mar 2006
Ort
Örnsköldsvik
Hoj
Suzuki GSX-R 1100 -94
var väl slutet på 90 talet, när 400 Mhz:aren var ny, som vi satt och spelade half-life på lan, och jag behövde ett nickname, körde exterminator först, men det var nått spel det inte fick plats på, så madman fick det bli istället, och det har längt med överallt sedan dess...
(notis: är det upptaget på något ställe brukar jag helt sonika sätta dit en 6:a efteråt, varför? mycket coolare än 1,2,3,4 eller 5...)
 

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Ort
Norrort
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Fler som känner mig som prulle än Jimmy. Har med att jag inte tål snus att göra. (och skolans snyggaste tjej kallades prillan så det kunde inte bli det)

Så nej det är inte P-rulle som nån trög hd åkare trode... Och vad han fick fjollhoj till ska vi inte gå in på. :gnissla
 

ghandi

Beaten like a redheaded stepchild
Gick med
21 Aug 2005
Ort
Skellefteå
Hoj
Kawasaki z1000 -03, H-D Sportster Sport -98, Suzuki gp 125 x2
Ett felstavat historiskt namn är sällan upptaget :D
 

dennisss

Ny medlem
Gick med
12 Oct 2004
Ort
Katrineholm
Hoj
KTM 450 EXC
Tror du misstolkade mitt första inlägg.
Menade bara att många rasister byter åsikt när de genom resor eller arbete träffat utlänningar som inte stämmer in på deras fördommar.
Ganska snart inser man att ens präktiga vikingkompisar kanske inte är så överlägsna.
Förstår du vad jag menar?

Japp, förstår, dock är det överhängande rasister som inte går över från trångsynthet till att se klart för det! Fylla av hat, misslyckade liv, svagheten att kunna se verklighteten...Hela tiden tiden under rasismens tid var jag som i en annan värld!...Bra jävla OT, men ändock!
 

Jhoony

Ny medlem
Gick med
15 Nov 2006
Ort
Karlstad
Hoj
GPz 900r & XL 600R
Härstammar från 1995 när jag och mina kamrater nyss hade upptäckt Internet och gillade att terrorisera diverse IRC-kanaler. Jag bytte nick hela förbannade tiden eftersom jag blev bannad on sight, beroende på att jag var en omogen, otrevlig skit. Skulle skriva "Johnny" i nick-fältet men bråttom som jag hade blev det "Jhoony" och sen dess har det hängt i.

Ungefär i samma veva började jag uppföra mig som en normal människa på nätet och fick ett par e-vänner, och därmed var det slut på nick-bytandet.
 

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Ort
Mitt i säntrum av Muppsala
Hoj
Svart Bandithona
För jag är syrra och jag fick laga alla skadade motorpsyklister i Dublin på min hojverkstad där jag var hangaround på fritiden! En dag när jag kom in hade någon karvat in mitt mobilnummer på träpanelen i äkta Neandertalstil och över stod det Nursey :tungan
Dessa snubbar blev några av mina bästa vänner och är det än idag fast jag bor på andra sidan vattnet!
 

JoJoman

Hela vägen
Gick med
4 Mar 2005
Ort
Göteborg
Hoj
VTR Firestorm
Har inte orakat läsa igeom allt men hur tog du ditt namn?
Själv blev jag kalld för Jojoman på en skidresa med några soprthojjare som jag körde med innan jag reggade mig.
 

RocketQueen

Ny medlem
Gick med
10 Jun 2004
Ort
Stockholm
Hoj
Såld :(
När jag var 18 kallade mina killkompisar mig RocketQueen så sen dess har de hängt med. kanske för att jag gillade Guns n roses. :va
Nu passar RQ mig jättefint. Kort och bra. :)
 

dardevil

Up the irons!
Gick med
23 Oct 2005
Ort
Bang cook
Hoj
Maico 490 Super Edition
alla känner nog till figuren daredevil och ja tyckt namnet va cool och har alltid gillat marvel serier.Så dörför blev de dardevil,lite mildare,softare alltså mera mej hellt enkelt.och att ja äe inte blind heller
 

Ado

Galen - helt jävla väck i bollen
Gick med
23 Sep 2005
Ort
Ge fan i mig så ger jag fan i dig
Hoj
2021 Triumph Tiger 1200 - kan man köra sportigt?
För att de e de enda av alla mina smeknamn från barndomen som ja gillar....

"Kärt barn har många namn" o ja hade sisådär 30 st fram tills ja fyllde 15...sen dess har bara ett fåtal hängt kvar (tacka familjen vet ja!!!)

Så de blev detta...dessutom ganska lite sannolikhet att någon annan har de...:D
 

jezziiie

Member of Huddinge MCK.
Gick med
13 Jun 2003
Ort
Huddinge
Hoj
En okonventionell gatmissil, enligt Allt om MC. (ombyggd ZZR med släpvagn)
Jag heter Jessica och har någon enstaka gång i livet blivit kallad för Jessie. Så lägger man till några i och ett par z, och vips - there you go! :tummenupp
 

Biturbo

Min går i etthundra!
Gick med
29 Aug 2003
Ort
08 en stund till
Hoj
KTM LC4
Jag är eg. kallad Nivea för jag är fet å dryg...

Men nu när man är en okänding på internet och inget vet hur lam jah är tyckte jag Biturbo lät coolare.
 
Nyheter
Bilder Custom Bike Show

När alla bilder till report...

Marc Márquez har skrivit på för Ducatis fabriksteam

Nu står det klart att Marc ...

ISR Brakes sålt

För några år sedan bestämde...

Honda laddar fullt på eldrivna fordon

I samband med 2024 års Busi...

Marc Márquez flyttar till Ducatis fabriksteam

Marc Márquez ersätter Enea ...

Ducati Diavel V4 vinner designpriset ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Resultatlista – Custom Bike Show

Custom Bike Show är tveklös...

Ducati Diavel V4 vinner ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Nu gäller prövotid för AM-körkortet

En ändring i körkortslagen ...

Custom Bike Show imorgon!

Portarna till campingen är ...

Top