Hur tänkte du när du valde ditt nick?

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Arboga
Hoj
Säsongsavslutning
Hmmm, jag kallade mig själv för Dee_***** (okänt) på ett annat forum/sida och sen så köpte jag en Ducce av en kille på det forumet/sidan så han kallade mig för Dee_cati istället. Samtidigt läste jag på Potatoes hemsida och i samma veva drog Swedie igång sporthoj som jag hakade på direkt och den vägen är det.
Så nu, ca 6 år senare så får jag verkligen tänka efter varför jag kallar mig för det...
 

Lone Sleeper 86

Ny medlem
Gick med
14 Feb 2007
Ort
Finland, Vasa
Hoj
kawa gpx750r... atm
hm mitt e tvetydigt då jag spelar paintball kan ja imellanåt vara jäkligt trög... nästan som om jag skulle sova, sen sover jag tyvärr alltid ensam också, till slut e ja född 86,
jup jup låg ute i nedfallet från tjernobyl, undrar varför ja inte har muterat.
kanske ja bara e lykligt omedveten om de :S
 

Dalan

Sotare
Gick med
5 Feb 2006
Ort
Timrå
Hoj
Hojlös pga skada
Jag kallas Dalan av alla jag känner i stort sett, så det kändes liksom naturligt.
 

Puttete

Feel like Magnum, look like Higgins
Gick med
17 Jun 2005
Ort
Dalarna
Hoj
En stor, en snabb och en ofärdig
Puttete kommer från min glada ungdom.

Jag kände en tjej som var väldigt söt men ack så bombad. Jag har iofs känt kanska många med dom egenskaperna.

Anyways, en kväll skulle hon förklara rövarspråket för mej eftersom jag av en eller annan anledning aldrig hade intresserat mej för detta.

Enligt henne blev mitt smeknamn "Putte" på rövarspråket Puttete. En annan närvarande vän i sällskapet menade att det skulle bli nåt i stil med Poputottotetote men det ville hon inte gå med på.

Jag kan fnissa än idag åt en del av hennes suveräna uttalanden.



// P
 

Micke .S.

same same,But diffrent
Gick med
24 Sep 2003
Ort
Söderhamn
Hoj
Ett stycke 1000R
Har kallats för lill swedda eftersom storebror var Swedda, men eftersom jag reggade mig före storebror stal jag Swedda.

Dock får jag skäll för detta minst 1gång i veckan.


Din satans avkomma, Stulit mitt namn, Men du är förlåten, Varför ?????
Jo du har ju min gammla R1 och ska även i år köra ifrån dig fast inte med *Busan* utan med min nya moppe som jag ska köpa för att ta mig till & från jobbet / Din KörkortsLösa BROR.

Så när han tog SWEDDA Fick jag ta mitt namn, Micke .S. Ofyndigt Värre....
 

Missvims

MrsVims
Gick med
24 Apr 2006
Ort
Östhammar
Hoj
Formally known as Gulan
Första nickalternativet som kom upp var "virrhjärna", men den andra delen av det nicket saknar jag så Missvims passade bättre:rolleyes:
 

PiEn

I grow
Gick med
7 Jan 2005
Ort
Norrköping
Hoj
en Orange <3
Jag heter Sophie, och av någon anledning kallade farsan mig alltid för "Pien" förut så ehm ja :confused:
 

Mr EmCom

Ny medlem
Gick med
10 Jan 2006
Ort
Örebro
Hoj
KTM 250 Freeride
Mr EmCom när jag gick i 4an eller 5:an å satt och lirade Sim City 3000 så kom jag inte på vad jag skulle döpa min Borgmästare till så sneglade jag till på högtalarna på datorn, EmCom var märket på dom. Och efter det så har det alltid varit det nicket jag använt. :)
 

Härnborg

nihao
Gick med
28 Nov 2006
Ort
I en snabbare del av köping
Hoj
Klotad 09, förhoppningsvis åter 2012..
Mr EmCom när jag gick i 4an eller 5:an å satt och lirade Sim City 3000 så kom jag inte på vad jag skulle döpa min Borgmästare till så sneglade jag till på högtalarna på datorn, EmCom var märket på dom. Och efter det så har det alltid varit det nicket jag använt. :)

Haha, den var bra :)

Jadu, Härnborg, för att jag heter det i efternamn och alltid har kallats för det.
 

Kricke

Inga vuxenpoäng
Gick med
10 Mar 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Böhmerland 600
Jag har flera gånger blivit misstagen för att vara Rossi när jag susat fram på Kinnekulle ring. :rolleyes:

Om du då visste hur det är när folk misstar mig för att vara Valentino, då han även har stulit mitt efternamn:va :tummenupp

Har förövrigt mitt smeknamn som nick.
 
Last edited:

Morgue

Den är liten men luktar som en stor...
Gick med
26 Apr 2006
Ort
Björklinge... ja, jag vet.
Hoj
Kawasaki tengai 650 bruksare och en SV1000 som väntar på inspiration...
Heter Morgan och gillar dödsmetall så det blev Morgue (för er som inte hajjar, slå upp det i ett engelsk-svenskt lexikon så kanske poletten trillar ned).
 

H3dlund

Sporthojsnörd
Gick med
2 Oct 2005
Ort
Sunne
Hoj
Husqvarna 701 Supermoto -17, KTM 380SX -02/-06 hybrid
Kass fantasi och nicket Hedlund var upptaget. :tungan
 

dennisss

Ny medlem
Gick med
12 Oct 2004
Ort
Katrineholm
Hoj
KTM 450 EXC
Vart medlem här för ett antal år sen, dock var jag bara inne i början, sen vart det ett uppehåll, och när jag vart medlem här var jag rätt så fientlig mot invandringen, och tyvärr är namnet kvar, absolut inget jag är stolt över och har växt ifrån sånt!!!

Går det att ändra sitt Användarnamn?
 
Last edited:

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Ort
Månbas Alpha
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Träffat lite schysta "blattar", kungsvea?
Erfarenheten brukar visa att skillnaden inte är så stor...
 
Nyheter
Bilder Custom Bike Show

När alla bilder till report...

Marc Márquez har skrivit på för Ducatis fabriksteam

Nu står det klart att Marc ...

ISR Brakes sålt

För några år sedan bestämde...

Honda laddar fullt på eldrivna fordon

I samband med 2024 års Busi...

Marc Márquez flyttar till Ducatis fabriksteam

Marc Márquez ersätter Enea ...

Ducati Diavel V4 vinner designpriset ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Resultatlista – Custom Bike Show

Custom Bike Show är tveklös...

Ducati Diavel V4 vinner ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Nu gäller prövotid för AM-körkortet

En ändring i körkortslagen ...

Custom Bike Show imorgon!

Portarna till campingen är ...

Top