Hur tänkte du när du valde ditt nick?

• Thread starter Thread starter Fist Woman
  • Start date Start date
Hmmm, jag kallade mig själv för Dee_***** (okänt) på ett annat forum/sida och sen så köpte jag en Ducce av en kille på det forumet/sidan så han kallade mig för Dee_cati istället. Samtidigt läste jag på Potatoes hemsida och i samma veva drog Swedie igång sporthoj som jag hakade på direkt och den vägen är det.
Så nu, ca 6 år senare så får jag verkligen tänka efter varför jag kallar mig för det...

hm mitt e tvetydigt då jag spelar paintball kan ja imellanåt vara jäkligt trög... nästan som om jag skulle sova, sen sover jag tyvärr alltid ensam också, till slut e ja född 86,
jup jup låg ute i nedfallet från tjernobyl, undrar varför ja inte har muterat.
kanske ja bara e lykligt omedveten om de :S

Jag kallas Dalan av alla jag känner i stort sett, så det kändes liksom naturligt.

Puttete kommer från min glada ungdom.

Jag kände en tjej som var väldigt söt men ack så bombad. Jag har iofs känt kanska många med dom egenskaperna.

Anyways, en kväll skulle hon förklara rövarspråket för mej eftersom jag av en eller annan anledning aldrig hade intresserat mej för detta.

Enligt henne blev mitt smeknamn "Putte" på rövarspråket Puttete. En annan närvarande vän i sällskapet menade att det skulle bli nåt i stil med Poputottotetote men det ville hon inte gå med på.

Jag kan fnissa än idag åt en del av hennes suveräna uttalanden.

// P

Har kallats för lill swedda eftersom storebror var Swedda, men eftersom jag reggade mig före storebror stal jag Swedda.

Dock får jag skäll för detta minst 1gång i veckan.

Din satans avkomma, Stulit mitt namn, Men du är förlåten, Varför ?????
Jo du har ju min gammla R1 och ska även i år köra ifrån dig fast inte med *Busan* utan med min nya moppe som jag ska köpa för att ta mig till & från jobbet / Din KörkortsLösa BROR.

Så när han tog SWEDDA Fick jag ta mitt namn, Micke .S. Ofyndigt Värre....

Första nickalternativet som kom upp var "virrhjärna", men den andra delen av det nicket saknar jag så Missvims passade bättre:rolleyes:

Mr EmCom när jag gick i 4an eller 5:an å satt och lirade Sim City 3000 så kom jag inte på vad jag skulle döpa min Borgmästare till så sneglade jag till på högtalarna på datorn, EmCom var märket på dom. Och efter det så har det alltid varit det nicket jag använt. :)

Mr EmCom när jag gick i 4an eller 5:an å satt och lirade Sim City 3000 så kom jag inte på vad jag skulle döpa min Borgmästare till så sneglade jag till på högtalarna på datorn, EmCom var märket på dom. Och efter det så har det alltid varit det nicket jag använt. :)

Haha, den var bra :)

Jadu, Härnborg, för att jag heter det i efternamn och alltid har kallats för det.

Jag har flera gånger blivit misstagen för att vara Rossi när jag susat fram på Kinnekulle ring. :rolleyes:

Om du då visste hur det är när folk misstar mig för att vara Valentino, då han även har stulit mitt efternamn:va :tummenupp

Har förövrigt mitt smeknamn som nick.

Last edited:
Heter Morgan och gillar dödsmetall så det blev Morgue (för er som inte hajjar, slå upp det i ett engelsk-svenskt lexikon så kanske poletten trillar ned).

Kass fantasi och nicket Hedlund var upptaget. :tungan

Vart medlem här för ett antal år sen, dock var jag bara inne i början, sen vart det ett uppehåll, och när jag vart medlem här var jag rätt så fientlig mot invandringen, och tyvärr är namnet kvar, absolut inget jag är stolt över och har växt ifrån sånt!!!

Går det att ändra sitt Användarnamn?

Last edited:
Träffat lite schysta "blattar", kungsvea?
Erfarenheten brukar visa att skillnaden inte är så stor...

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT