Har en ER5 -99 vars handbroms har fått sig två smällar så den är redigt fint böjt
beställt ett nytt bromsgrepp som jag ska hämta idag och jag undrar hur svårt är det att byta bromsgreppet?
Har en make som kanske kan hjälpa mig lite(jag är totalt novis) men han är tekniskt lagd men rätt ny på att meka med mc(han meckade moppe i tonåren och lite med de mc som han har nu).
Är det svårt? nån som kan förklara hur man gör?
beställt ett nytt bromsgrepp som jag ska hämta idag och jag undrar hur svårt är det att byta bromsgreppet?
Har en make som kanske kan hjälpa mig lite(jag är totalt novis) men han är tekniskt lagd men rätt ny på att meka med mc(han meckade moppe i tonåren och lite med de mc som han har nu).
Är det svårt? nån som kan förklara hur man gör?
