Tack för ett relevant och intressant inlägg i tråden.Personligen tycker jag kwaken ser ful ut specielt baken!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Tack för ett relevant och intressant inlägg i tråden.Personligen tycker jag kwaken ser ful ut specielt baken!
Tack för ett relevant och intressant inlägg i tråden.
Personligen tycker jag kwaken ser ful ut specielt baken! Men de ska bli spännande på hojmässan att se den! kanske man får ett annat tycke i verkligheten!![]()
PHETT 'N FAKK THE REST!! Nu har garth285 varit ute o gasat i bara jeans o jacka med nya uppdaterade motorn!! 201mph GPS-speed!!
http://www.youtube.com/user/garth285#p/u/10/4fzHEjRsPcM
PHETT 'N FAKK THE REST!! Nu har garth285 varit ute o gasat i bara jeans o jacka med nya uppdaterade motorn!! 201mph GPS-speed!!
http://www.youtube.com/user/garth285#p/u/10/4fzHEjRsPcM
EditYngve. Ni norrbaggar fattar ju inte ens språket vi skriver här på SVERIGES STÖRSTA SPORTHOJSFORUM!! Uppdaterad motor = tunad vilket betyder trimmad. Uppgraderad = Utbytesmotor från Kawasaki med de nya kammarna, ventilfjädrarna, ventilbrickorna osv. PuNgKTt
IRONI!!
Fasen vad långsamt Tidningen BIKE i england , körde ju 201,94med BMW'n![]()
JAG parkerat (i ditt cykelställ då lr!?)...DEN starkaste hojen går oftast även fortast, hur tänkte du nu X4rookie?![]()
Uppdaterad motor = tunad vilket betyder trimmad. Uppgraderad = Utbytesmotor från Kawasaki med de nya kammarna, ventilfjädrarna, ventilbrickorna osv.
går den att hjula med ??
Dvs tuning.
![]() |
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!
Svara på några enkla frågor... |
Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc
Yamaha Motor har vunnit en ... |
|
![]() |
Vinnarhjälmen utlämnad
Robin Axelsson lämnar över ... |
![]() |