Synd att sommaren e så kort annars hade man skaffat sig en grön.
http://www.youtube.com/watch?v=jQ_6B1n2pIE
http://www.youtube.com/watch?v=jQ_6B1n2pIE
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Det går nog hitta en film där en Suzuki rf900 kör ifrån en zx10 också, vet inte vad du vill säga med filmerna?
Dålig chafför, mycket antispin?
Finns många kontrollerade tester där slutsatsen är en annan än vad dessa filmer visar men det kanske inte är lika intressant?
Sjukt grym hoj hur eller hur.
"Nä serru han på Kawan har nog allt strömlinjeformat skinnställ och portad top, högkompkolvar och en massa annat skit på hojen. BMW:n kan inte förlora.".
Allvarligt talat så har jag sett fler filmer där BMW:n blir frånkörd av Kawan än tvärt om, men det kanske inte är lika intressant?
Nåja, fort går det i alla fall.
Allvarligt talat, vem i helvete bryr sig om acceleration rakt fram...???
För att man har ett pubertalt behov av att vara bäst/snabbast/störst? För att kunna säga "haha, min e endå snabbarest.. sådeså!"
Allvarligt talat, vem i helvete bryr sig om acceleration rakt fram...???
det var säkert samma diskutioner o ZX7R när den kom. Är det fel att det har kommit snabbare, lättare, och mer tekniskt invecklade cycklar sen dess? Ska man inte ha ABS eller TC för att "det e föraren som sätter begränsningen" ?
sant, men kraftutvecklingen, som har varit i fokus sen den första rettan såg dagens ljus, har kommit i små inkrement. 2-3 hk per säsong. Visst, snoppmätningen hör hemma vid korvaludan, det vet alla. och SH är en slags virtuell korvkjosk. man sitter här när man inte har nått bättre för sig. det e inte alltid man väljer sina ord så noga. ännu mindre om man e korkad av naturen också.
det ska inte komma som en överraskning att det e viktigt för någon att ha 3 hästar extra, eller att man anser att den hojen som har flest hästar denna säsongen också är överlägset bäst.
För min del vill jag säga att jag e torsk på accet i den nya ZX-10:an, men sittställningen är grymt obekväm. Jag kan dock slänga på ett större bakdrev och få lite mer ryck i styret till nästa säsong. Sen är det påståendet att det e bara när det svänger som det räknas. Ja, för vissa. Andra gillar rakt fram, andra gillar både och. Jag gillar kurviga vägar lika mycket som att köra i stan, eller top-gun rundor på motorvägen.
Kan vi enas om att vi är olika, och olikheter skapar "färg" ? Vad hade vi snackat om om alla hade haft samma åsikter ?
Nu hade jag lite för mycket tid här, så det blev en lång bla-bla. Nu ska jag göra te till min son ..
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |
Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma
När en hojfirma i Tombolo i... |
|
Äldre än en gentleman
Vi har fotograferat en 100 ... |
|
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |
![]() |
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning
I samband med MotoGP-racing... |