AndreasNo
Bannad
Hur diskar man då..
Jag brukar prova ibland.. men av nån anledning så diskar sig bara hälften av disken jämt
Jag brukar prova ibland.. men av nån anledning så diskar sig bara hälften av disken jämt

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Man skaffar en maskin som utför jobbet åt enAndreasNo skrev:2639103Hur diskar man då..
Jag brukar prova ibland.. men av nån anledning så diskar sig bara hälften av disken jämt![]()
Bikerbitch skrev:2639105Man skaffar en maskin som utför jobbet åt en
AndreasNo skrev:2639110Men alla e upptagna eller för fula ju..
Har gjort mig fin idag o klippt o färgat håret oså ska jag bege mig till storstan imorrn o försöka hitta nån där... wish me luck!!..
Bikerbitch skrev:2639114Är man kräsen blir man utan...
Lycka till!
Suck tack nu saknar jag fan dom rummen, bor så jävla trångt nu plus att an 1-2 kvälar i veckan somnar till bråkande föreldrar för allt hörs så äkligt mkt i det här huset..ozeo skrev:2639252jag skulle shoppa det renare men stylade lite![]()
![]()
fy faen va jag har tråkigt![]()
prulle skrev:2639298Suck tack nu saknar jag fan dom rummen, bor så jävla trångt nu plus att an 1-2 kvälar i veckan somnar till bråkande föreldrar för allt hörs så äkligt mkt i det här huset..
Nope inte klar på långa vägar få bli på söndag, kanske![]()
Håll käften jag har fått höra det sen jag va liten.AndreasNo skrev:2639305Det är ditt fel att dem bråkar, bara så du vet!![]()
prulle skrev:2639317Håll käften jag har fått höra det sen jag va liten.
Jag ska bort... Vad va din månads hyra sa du?
Perfa komunen betalar 1800 jag då är hyran löst, nån som vet hur mkt resterande omkostnader blir? måste fan komma på nått.AndreasNo skrev:2639320Heh, sry..
1650, med el...
prulle skrev:2639335Perfa komunen betalar 1800 jag då är hyran löst, nån som vet hur mkt resterande omkostnader blir? måste fan komma på nått.
Kan bli ålands internat också![]()
typ. vad jag gorde av med i sommras när jag va ensam hemma berode på att vi hade mat i frysen så de är inte representativt.AndreasNo skrev:2639338Resterande omkostnader? mat o så lr vadå..
prulle skrev:2639352typ. vad jag gorde av med i sommras när jag va ensam hemma berode på att vi hade mat i frysen så de är inte representativt.
de e typ 40 000 om året, jag bor där ett år innan jag börjar jobba, det är typ äckligt lite mot vad mina föreldrar tjänar på att flytta från vaxholm till skåne...AndreasNo skrev:2639363mja beror ju på..
hemförsäkring 150 typ kanske..
mat...2-3000 i månaden kanske.. beror ju på hur stor i maten man e o va man äter
går o komma undan me ett par hundra me.. heh
Sen kommer ja inte på fler omkostnader![]()
prulle skrev:2639368de e typ 40 000 om året, jag bor där ett år innan jag börjar jobba, det är typ äckligt lite mot vad mina föreldrar tjänar på att flytta från vaxholm till skåne...
Ska nog gå å fixa.
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden