Lou siffer
officiellt lammkött
Långa farbron skrev:Ställ undan hantelstället,ta undan papppåsen och dammsugaren,vik filten på soffan ordentligt![]()
Ja mamma.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Långa farbron skrev:Ställ undan hantelstället,ta undan papppåsen och dammsugaren,vik filten på soffan ordentligt![]()
Långa farbron skrev:Har du ingen duk att lägga på bordet
![]()
GuW skrev:När vi hade lägenhetsvisning så låg handbojorna framme på dubbelsängen![]()
Sen att det var våran lille son som hade fått ett "polis-set" som han lekte med, det fick vi bedyra flera gånger i veckan för dom som flyttade in.
Vi blev nämligen grannar/vänner med dom som tog våran gamla lägenhet.
sgtpepper skrev:Vafan, har du en egen lägenhet i huset, med vad som ser ut att vara en öppen spis i vardagsrummet?! Du måste vara den lyckligaste tonåringen i hela Sverige, den 17-åriga varianten av mig hade varit äckligt avundsjuk på dig. Eller förresten, den vuxna varianten av mig är också avundsjuk! Jag vill också ha öppen spis!
Bra städat för övrigt!
prulle skrev:Klar, får jag godkänt?
Haha, du borde bli mäklare, du kan verkligen konsten att sälja med ord!prulle skrev:Tack du kan köpa rasket nu om du vill finns inge fel med huset, men de liger i världens blåsigaste hålla mitt ute i ingenstans. märmaste by med mer än 100 hus är 7 km bort och där är det nästan bara socialfall.
Desutom är biden tagen bakom mitt "garage" (som jag knappt får plats i för de står två jävla havre moppar där)
Ne jag ska flytta tillbaka till svergie!
Den öppna spisen kan du inte elda i för då blir det 40 grader varmt (överdriver inte de blev det) trots att det är mitt i vintern och 10 minus ute.
RirkarD skrev:ser att du har bilsportkalendern med mantan, själv behöver man bara titta ut genom fönstret eller ligga o njuta av ljudet när han drar förbi...![]()
sgtpepper skrev:Haha, du borde bli mäklare, du kan verkligen konsten att sälja med ord!![]()
Observera att det gula är sen min förbanade hund smet in i mitt rum och inte efter mig.eriksson- skrev:2637270UUUUUHH kan inte ens tänka mig att sova i dom dära sängkläderna![]()
Naaaaajs=) Så gör mina katterprulle skrev:2637402Observera att det gula är sen min förbanade hund smet in i mitt rum och inte efter mig.![]()
mm här turas katterna och vår "lilla" hund om att sunka ner min säng för att morsan inte kan lära sig stänga dörren efter sig.. JIPPIE!zpeppy skrev:2637619Naaaaajs=) Så gör mina katter![]()
Bikerbitch skrev:1805305Okejdå. Killar under 18 kan tydligen göra två saker samtidigt.
Städa och surfa. När dom kommer över 18 kan dom på sin höjd gå och prutta samtidigt![]()
prulle skrev:1805838Klar, får jag godkänt?
floodi skrev:2638800och vafan kan du då ??
du är väll över 55 ?
då kan man väll knappt gå utan rullator.
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |