Hur städar man?

GuW skrev:
När vi hade lägenhetsvisning så låg handbojorna framme på dubbelsängen :tummenupp

Sen att det var våran lille son som hade fått ett "polis-set" som han lekte med, det fick vi bedyra flera gånger i veckan för dom som flyttade in.
Vi blev nämligen grannar/vänner med dom som tog våran gamla lägenhet.

jorå så att, det brukar heta så ;)

Vafan, har du en egen lägenhet i huset, med vad som ser ut att vara en öppen spis i vardagsrummet?! Du måste vara den lyckligaste tonåringen i hela Sverige, den 17-åriga varianten av mig hade varit äckligt avundsjuk på dig ;). Eller förresten, den vuxna varianten av mig är också avundsjuk! Jag vill också ha öppen spis!

Bra städat för övrigt!

sgtpepper skrev:
Vafan, har du en egen lägenhet i huset, med vad som ser ut att vara en öppen spis i vardagsrummet?! Du måste vara den lyckligaste tonåringen i hela Sverige, den 17-åriga varianten av mig hade varit äckligt avundsjuk på dig ;). Eller förresten, den vuxna varianten av mig är också avundsjuk! Jag vill också ha öppen spis!

Bra städat för övrigt!

Tack du kan köpa rasket nu om du vill finns inge fel med huset, men de liger i världens blåsigaste hålla mitt ute i ingenstans. märmaste by med mer än 100 hus är 7 km bort och där är det nästan bara socialfall.

Desutom är biden tagen bakom mitt "garage" (som jag knappt får plats i för de står två jävla havre moppar där)

Ne jag ska flytta tillbaka till svergie!

Den öppna spisen kan du inte elda i för då blir det 40 grader varmt (överdriver inte de blev det) trots att det är mitt i vintern och 10 minus ute.

Bifogat

• osorterat-007.jpg
    osorterat-007.jpg
    58.9 KB · Visningar: 116
prulle skrev:
Klar, får jag godkänt?

ser att du har bilsportkalendern med mantan, själv behöver man bara titta ut genom fönstret eller ligga o njuta av ljudet när han drar förbi... :yoparty

prulle skrev:
Tack du kan köpa rasket nu om du vill finns inge fel med huset, men de liger i världens blåsigaste hålla mitt ute i ingenstans. märmaste by med mer än 100 hus är 7 km bort och där är det nästan bara socialfall.

Desutom är biden tagen bakom mitt "garage" (som jag knappt får plats i för de står två jävla havre moppar där)

Ne jag ska flytta tillbaka till svergie!

Den öppna spisen kan du inte elda i för då blir det 40 grader varmt (överdriver inte de blev det) trots att det är mitt i vintern och 10 minus ute.
Haha, du borde bli mäklare, du kan verkligen konsten att sälja med ord! ;)

RirkarD skrev:
ser att du har bilsportkalendern med mantan, själv behöver man bara titta ut genom fönstret eller ligga o njuta av ljudet när han drar förbi... :yoparty

Visa har det bra dom.
Ja de är planchen på hilmersons manta, tycker nästan hans båt byggen är ballare.

sgtpepper skrev:
Haha, du borde bli mäklare, du kan verkligen konsten att sälja med ord! ;)

Japp synd att jag inte kan stava till dom bara ;) ne men jag hatar faktiskt skåne, har varit förkyld nästan konstant sen jag flytta hitt.

Det ända som är bra är den billiga spriten. Men den tar jag med mig och säljer för dubbla priset.

Så nu va det dags att städa nästa rum!

Kan va dags nu..

och jag ska flytta hemmifrån om 6 månader.. :D

Bifogat

• IMG_0224.jpg
    IMG_0224.jpg
    134.1 KB · Visningar: 125
  • IMG_0221.jpg
    IMG_0221.jpg
    125.6 KB · Visningar: 97
  • IMG_0222.jpg
    IMG_0222.jpg
    117.1 KB · Visningar: 101
eriksson- skrev:
2637270 UUUUUHH kan inte ens tänka mig att sova i dom dära sängkläderna :hihi
Observera att det gula är sen min förbanade hund smet in i mitt rum och inte efter mig. :hihi

Vet du hur man gör en molotow coctail? (stafning?)

Gör två såna och tänd på och kasta in i rummet. Då lär du ha fåt undan all skit sammt alla de olika djur som lever i den där röran.

zpeppy skrev:
2637619 Naaaaajs=) Så gör mina katter:P
mm här turas katterna och vår "lilla" hund om att sunka ner min säng för att morsan inte kan lära sig stänga dörren efter sig.. JIPPIE!

Skön tråd :hihi. Har du städat klart än Prulle?

Pinky skrev:
2638904 Skön tråd :hihi. Har du städat klart än Prulle?
sist jag hörde av honom så var han inte klar..:hihi

floodi skrev:
2638800 och vafan kan du då ??

du är väll över 55 ?

:D då kan man väll knappt gå utan rullator.

Vilket jävla trådlyft. Vad jag kan? Jag kan gå och prutta samtidigt.
Över 55? Vilket påhoppp. Har du inte tittat på min profil va?

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT