Vilket är ett måste ifall man fiser, så man vet om den räknadesLånga farbron skrev:Då glömmer man att andas![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Vilket är ett måste ifall man fiser, så man vet om den räknadesLånga farbron skrev:Då glömmer man att andas![]()
Bikerbitch skrev:Okejdå. Killar under 18 kan tydligen göra två saker samtidigt.
Städa och surfa. När dom kommer över 18 kan dom på sin höjd gå och prutta samtidigt![]()
UrbanTiger skrev:Nej det går inte att fisa och gå samtidigt![]()
prulle skrev:Tricket är musik. Utan musik kan jag inte tänka, och inte utföra något kompliserat heller.
Tricket är att möblera om när man städar också så att man inte får ha nån musik/dator eller nånting igång, då blir man klar snabbt som fan för det går inte att leva utan att ha nån sorts musik igång. Annars sitter man bara och byter låt och greje rhela tidenprulle skrev:Tricket är musik. Utan musik kan jag inte tänka, och inte utföra något kompliserat heller.
honkiie skrev:Tricket är att möblera om när man städar också så att man inte får ha nån musik/dator eller nånting igång, då blir man klar snabbt som fan för det går inte att leva utan att ha nån sorts musik igång. Annars sitter man bara och byter låt och greje rhela tiden
prulle skrev:HUr får jag lättast bort kalket i badkaret?
prulle skrev:Nedå inte jag i alla fall. Min flickvän tipsa mig om något som ni hade glömt..
Töm papperskorgen vid sängen..
Edit: Den var faktiskt redan tömd..
Sätt på musiken igen då.prulle skrev:Tricket är musik. Utan musik kan jag inte tänka, och inte utföra något kompliserat heller.
Fluffig skrev:Ta bort alla avlagringar i badkar, toa och tvättställ med diskmedel för diskmaskin. Det går skitsnabbt.
Annars är citronsyra en fläcklösare av stora mått.
Polera sen upp allt i badrummet med bilvax så blir det blankt så att mamma trillar ner hon ser det.
Städa ÄR tråkigt
Markus skrev:Sätt på musiken igen då.
Försiktigt med maskindiskmedel! Kan vara elakt mot emaljen.Fluffig skrev:Ta bort alla avlagringar i badkar, toa och tvättställ med diskmedel för diskmaskin. Det går skitsnabbt.
Annars är citronsyra en fläcklösare av stora mått.
Polera sen upp allt i badrummet med bilvax så blir det blankt så att mamma trillar ner hon ser det.
Städa ÄR tråkigt
Stortryne skrev:Försiktigt med maskindiskmedel! Kan vara elakt mot emaljen.
Nej! Städa är inte tråkigt. Det är mycket värre än så![]()
prulle skrev:Okej tack för varningen.
Gisa varför jag aldri har städat förut. Hitta 137 kronor under soffan.![]()
UrbanTiger skrev:Ska hon städa eller kn***a![]()
Olika nummer då sörru...
stoooffe skrev:114 14![]()
prulle skrev:Klar, får jag godkänt?
Bikerbitch skrev:Du kan ju ta undan toapappret som står på sängbordet. Kan kännas lite obehagligt på en visning.
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |