Hur slutade ERF?

• Thread starter Thread starter R2
  • Start date Start date
Nalken skrev:
Hmm skulle vara det då.. men ni skulle prova att dricka örtte och kanske ha en poesistund i ett tält..

Missilen glänser fint i lampans sken
se upp i kurvan där ligger det sten
Missilen tar kurvan fint men på rakan rasar den, jävla skit!

Hmm.. nej poesi är inte min starka sida :tungan antagligen inte eran heller så fortsätt sup ni.
Varför ändra på ett fungerande koncept..
Vi kör och har kul, varför ändra på det :tungan

jorpes skrev:
Ni var fan grymt stabila! tuffra runt på 12or, men ni tuffrade på hela tiden!!! :tummenupp Ni var väl bara 2 också, o då måsta men ju spara på krafterna. STABILT :)

Spara på krafterna? Jag tog i alla fall i så mycket jag orkade, men det hjälper ju inte när alla andra team känner till någon hemlig genväg på banan.

Det spelar iofs ingen roll, VI KOM 11:A!!! :banana :banana :banana

magnus_moss skrev:
Ja, tack för härbärget. Hoppas du fick loss mattan från golvet. Har du lyckats tvätta golvet? Har hört att avloppskröksrensarlut kan få bort dom envetnaste fläckar....
Trevlig lördagafton var det. Vad härligt det är att se på Eurovisionsschlager tillsammans med glada människor. Lena PH rules :tuttar
Jag bokade en schaktmaskin samt hyrde in städfirman "rent hus"... Dom har krismöte just nu.

Nalken skrev:
Hmm.. nej poesi är inte min starka sida :tungan antagligen inte eran heller så fortsätt sup ni.
Varför ändra på ett fungerande koncept..
Det ska va halvkristna helnykterister för att kalla det som sker i RR-depå för att supa (vissa mekar borträknade).
Edit* Var ju iof inte på plats men erfarenhetsmässigt...

Last edited:
Gulsnabbtrajja skrev:
Det ska va halvkristna helnykterister för att kalla det som sker i RR-depå för att supa (vissa mekar borträknade).
Edit* Var ju iof inte på plats men erfarenhetsmässigt...

Jag drack minst en folköl under lördagskvällen. Men eftersom jag var full av seger(nästan)rus och RedBull så gick jag igång rejält!!! :banana
Sedan tog jag och hällde ut ett halvt flak på GSXR1100R:s golv och mattor bara för att fixa lite stämmning.... :lol

DOT4 skrev:
Spara på krafterna? Jag tog i alla fall i så mycket jag orkade, men det hjälper ju inte när alla andra team känner till någon hemlig genväg på banan.

När du kommer fram mot krönet innan LITO-kurvan så svänger du skarpt höger så får man en fin utförslöpa rätt ut på rakan!! :D

Lysande kört av team SOS!!

magnus_moss skrev:
Jag drack minst en folköl under lördagskvällen. Men eftersom jag var full av seger(nästan)rus och RedBull så gick jag igång rejält!!! :banana
Sedan tog jag och hällde ut ett halvt flak på GSXR1100R:s golv och mattor bara för att fixa lite stämmning.... :lol
Moralkärring, resten av oss delade på det som vreds ut ur skurtrasan, racing är adrenalin :banana

Martinus skrev:
Nej Erich inte 2. Team SOS (Sakta Och Säkert) består av 3 pers. Daniel, Hugo und mich. Men ni körde väl om oss så fort att ni missade detta. Skönt att däcket kom till rätta.

Ahh du ser. Jag har Altzeimers. Om jag stod o snackade med 2 gubbar i depån, då måste ju den 3e kört... det borde jag ju :fatta! ...

:kiss

jorpes skrev:
Ahh du ser. Jag har Altzeimers. Om jag stod o snackade med 2 gubbar i depån, då måste ju den 3e kört... det borde jag ju :fatta! ...

:kiss
Jag träffade oxå bara 2 :va va konstigt... tänk om jag blir lika snabb som du nu när jag glömmer bort hur ont det gör att bada i bollhavet

Gulsnabbtrajja skrev:
Ahhh!!! Vad har hänt med Relapse hoj?? Har jag inte läst om nånstans. Ser ju helt sjukt ut ju. Berätta!!

Edit* Vems är biltematältet? Att folk alldrig lär sig, RUSTA-The best a rookie can get... (och vissa som vägrar byta) :tungan
Pang in i armcoräcket :död men Relapse höll ihop pga sin enorma airbag

Allmän fråga bara vad som hände med protester och skumma stop ´n go för team Miinin (eller vad de kan ha hetat, ni vet vad jag menar)?! Vem orkar lägga ljudnivåprotest mot de som är snabbast när halva startfältet bullrar?

Quitte skrev:
Allmän fråga bara vad som hände med protester och skumma stop ´n go för team Miinin (eller vad de kan ha hetat, ni vet vad jag menar)?! Vem orkar lägga ljudnivåprotest mot de som är snabbast när halva startfältet bullrar?
Vi som bytte till orginalblås blev lite snopna, regler :va

Nyheter
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...