Hur slutade ERF?

• Thread starter Thread starter R2
  • Start date Start date
R1der skrev:
Jag tror dom är Mossbergs, han hade med sig några smådunkar i min bil på vägen ner i alla fall.

Grattis till andra platsen också! :tummenupp

Vi är rätt nöjda med vår placering också, lyckades hamna på 11:e plats på våran allra första tävling. Hade inte ens kör banan förut. :)

Målsättningen från början var att att hålla oss på hjulen, sen ändra vi den till att inte komma sist, sen vet jag inte vad som hände, vi kom 11:a i alla fall :).
Hade nog sämst tider av alla, bästa tid låg på 1.12, men vi gick i mål och det kändes som en seger bara det.
Stabilt kört gossar, och nu är man revanchsugen på Nr:100 Hjalmarsson :lol

R1der skrev:
Målsättningen från början var att att hålla oss på hjulen, sen ändra vi den till att inte komma sist, sen vet jag inte vad som hände, vi kom 11:a i alla fall :).
Hade nog sämst tider av alla, bästa tid låg på 1.12, men vi gick i mål och det kändes som en seger bara det.

Ni var fan grymt stabila! tuffra runt på 12or, men ni tuffrade på hela tiden!!! :tummenupp Ni var väl bara 2 också, o då måsta men ju spara på krafterna. STABILT :)

ps, hittade det försvunna däcket. Jag har en allvarlig form Altzeimers ibland .ds

:kiss

jorpes skrev:
Ni var fan grymt stabila! tuffra runt på 12or, men ni tuffrade på hela tiden!!! :tummenupp Ni var väl bara 2 också, o då måsta men ju spara på krafterna. STABILT :)

ps, hittade det försvunna däcket. Jag har en allvarlig form Altzeimers ibland .ds

Jag har skurit hjärtan i alla dina slicks nu så att du känner igen dom..

GSXR1100R skrev:
Jag har skurit hjärtan i alla dina slicks nu så att du känner igen dom..

Nu e dom värda mycket mer!!!.... Det hade varit fräckt som fan.... :tummenupp Längtar tills nästa gång värmemaskinen skall igång, då snackar vi LoveTyres :kiss

jorpes skrev:
Nu e dom värda mycket mer!!!.... Det hade varit fräckt som fan.... :tummenupp Längtar tills nästa gång värmemaskinen skall igång, då snackar vi LoveTyres :kiss
Roadracing är kärlek, Swedie är dock lite svårflörtad trots 1 folkis och grillbuffe så ville han inte släppa till...

jorpes skrev:

Måste ju göra skäl för vårt teamnamn oxå, Sakta Och Säkert :)

Kanske blir en vurpa i första kurvan i nästa rejs bara för det, hehe.

hur går det med bilderna Tom, sugen på att se mer...

GSXR1100R skrev:
Stabilt kört gossar, och nu är man revanchsugen på Nr:100 Hjalmarsson :lol

Vi får väl se när du får nästa chans. Nu har man ju klarat av sin första tävling, två på samma dag till och med. Hade tänkt att det skulle gå lite fortare nästa gång jag besöker Knudan.

jorpes skrev:

Nej Erich inte 2. Team SOS (Sakta Och Säkert) består av 3 pers. Daniel, Hugo und mich. Men ni körde väl om oss så fort att ni missade detta. Skönt att däcket kom till rätta.

Martinus skrev:
Vi får väl se när du får nästa chans. Nu har man ju klarat av sin första tävling, två på samma dag till och med. Hade tänkt att det skulle gå lite fortare nästa gång jag besöker Knudan.
Vi kan bytlånas hojar om du vill :tungan

Kul att fightas med dig på banan :tummenupp

GSXR1100R skrev:
En helt underbar racehelg hade vi, jättekul att ha er som gäster och när jag pantat alla era ölburkar så ska jag köpa en ny räcer :tummenupp

Ja, tack för härbärget. Hoppas du fick loss mattan från golvet. Har du lyckats tvätta golvet? Har hört att avloppskröksrensarlut kan få bort dom envetnaste fläckar....
Trevlig lördagafton var det. Vad härligt det är att se på Eurovisionsschlager tillsammans med glada människor. Lena PH rules :tuttar

ZoulFly skrev:
Fick för övrigt med mig 3 st små gröna bensindunkar i grön plast av misstag...nån som saknar dom???

Japp, dunkarna är mina. Ta med dom till Sviestad är du bra. Den bensinen var det ju en jäkla fjong i så den blir fin då...
För övrigt kollade jag trycket i bakhjulet nu i kväll. Det pressades ju in en massa gräs och jord mellan fälg och däck då jag vurpade på träningen inför KM:et... nu var det 0,9... undrar vad det var under racet? Tyckte det gick lite brett :tungan

jorpes skrev:

Den formen av Altzheimer verkar ju ge en himla fart på banan. Kanske det är värt det!?!

GSXR1100R skrev:
En helt underbar racehelg hade vi, jättekul att ha er som gäster och när jag pantat alla era ölburkar så ska jag köpa en ny räcer :tummenupp

Är alla som tävlar halvalkoholister?
Börjar tro det.. :)

R2 skrev:
Hade en del att göra och såg inte slutresultatet för ERF racet.
Lövbajkers, vart låg ni egentligen innan sista SC? och hur gick det?

Själv är jag nöjd med min körning, framför allt så är jag grymt tacksam för att Stefan, Nr:18 lät mig va med och köra, anytime again dude, Tack. :)
19/6, bättre förberedda och med en fungerande bakfjädring, målet är topp 5 :banana ??

GSXR1100R skrev:
Hur ska man då kunna sova :va

Hmm skulle vara det då.. men ni skulle prova att dricka örtte och kanske ha en poesistund i ett tält..

Missilen glänser fint i lampans sken
se upp i kurvan där ligger det sten
Missilen tar kurvan fint men på rakan rasar den, jävla skit!

Hmm.. nej poesi är inte min starka sida :tungan antagligen inte eran heller så fortsätt sup ni.
Varför ändra på ett fungerande koncept..

Nyheter
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026