Hur slangar jag med R1:an?

Sorry, jag skrev fel....min fru vill inte ta i slangen längre och det är trist faktiskt.

Kanske skulle ha skrivit i mekforumet istället för där får endast seriösa svar ges :)

Detta är seriöst!!:huvet Gixxer wheeeelar å inget annat!! :mad:

Hej!

Jag har precis köpt en ny R1:a och nu funderar på hur fan jag ska kunna få upp den på slangen! Fick kortet i onsdags och känner nu att jag behärskar hojen ganska väl. Kör ifrån det mesta om jag ska vara ärlig, men jag vet inte riktigt hur jag ska göra för att köra på bakhjulet. Några tips?

/Klas

Det ÄR en joke va klas? Kan vara det bästa inlägget i år eller det värsta. hårfint...

Hej!

Jag har precis köpt en ny R1:a och nu funderar på hur fan jag ska kunna få upp den på slangen! Fick kortet i onsdags och känner nu att jag behärskar hojen ganska väl. Kör ifrån det mesta om jag ska vara ärlig, men jag vet inte riktigt hur jag ska göra för att köra på bakhjulet. Några tips?

/Klas

hehe? behärskar den väl? Du,, Skicka PM när du skrotat den för jag kan behöva delar...

EDIT: Alla kan vi ironi eller?

Det bästa måste ändå vara att denna skittråd fått fyra sidor på knappt två timmar så här på valborg...

Läste sida ett till sida fyra. Tror inte det hjälpte han så mycket. Av det jag läste verkar det inte som nån slangat en R1:a? Jag har då inte det så jag kan nog inte hjälpa han...tror jag! På KTM:en så åker jag på 2:an tills det börjar dra i ungefär 40 knyck sen gasar jag max...släpper sen vrider jag på snabbt igen och då drar den upp på slangen. Hoppas det kan hjälpa lite i alla fall. Mvh Mattias

hehe borde kanske fattat att han skämtade. Tyckte det lät lite konstigt att R1:an inte gick upp på slangen.Var nog lite för full :P

Last edited:
eller så tycker jag att det luktar lånat nick och skämt med tanke på att inlägget kan vara skrivet mitt under en valborgsfest... men det är bara vad jag tror :P

Köp Gixxertusen så får ni uppleva hur man wheeelar...annars ikke....allt annat är bara Paska!!(äkta nordsvensk byfinska=S.K.I.T.!!) ;-) :squid

Last edited:
Okej, nu räcker det!

Det var jag som skrev inlägget på manhattans dator. Ni som inte fattar att det var på skoj är idioter och kommer brinna i helvetet! Fast å andra sidan kan han faktiskt inte slanga vidare bra så fortsätt att ösa på med tips för fan! :yoparty

Hej!

/Klas

:D

Du om du hade vart seriös så hade du skrivit: Hur slangar man inte med R1an? För det hade passat bättre och är ett bättre svar på din flame :D

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman