Hur slangar jag med R1:an?

Ta en av din mammas klänypor. Dela den i två delar. Ta den ena delen och knyt ett snöre i den. Sätt den under bromsoket och knyt fast den lösa delen av snöret i gashantaget. Nu har du minst 50hk till och då är inte slangandet något problem längre. Bruuuuuum.

oj kompis, du anar inte vad du är illa ute på sporthoj alltså, du kommer få så helvetes mkt skti av moraltanter å dyl. (typ jag) men jag e aspaclad så du kanm va lugn :D men asså du ska nog inte slanga när du knappt har fått kortet i handen ännu, dessutom 'r det inte så fantastiskt svårt... KOPPLING Asäger jag bara, BAKBROMS om du ska ha ner han igen, givet funkar inte frambromden...

Är du dum på riktigt, det är ju när kortet är färskt som manska slanga, då säger man bara till polisen: Jag vet inte vad som hände, jag har nyss tagit körkortet.

Jag är oxo packad so försök inte stjäla mitt spamm.

Att ni är så pass ja hur ska man utrycka det...trögfattade!!! :va R1an är för slö! Grabben kommer inte att skada sig....låt han leka tills han skaffat en riktig dräpare ...då kan ni börja moralisera. Låt han leka rommen av sig med moppen sen kan han skaffa GIXXERRR!! :tuttar :tummenupp

Last edited:
ok då, jag släpper väl ut den där luften igen då, den luktade ändå fis.

pACKAD SOM FAN...men ärligt talat skärp till dig ditt pucko...slanga...va fan. Lär dig köra för h-vete:huvet

2005-10-07 :D

När man bakhjulsåker och är påväg att slå runt räcker det med att släppa gasen eller måste man bromsa ner den med bakbromsen??

För egen del har jag varit nära att slå runt(känns det som iallafall) och då har det alltid funkat att bara släppa gasen.
Tänker ju inte alltid på att använda högerfoten i dom lägena...

Hitta på ett bättre sätt att dryga dig på... :D Ett simpelt nick-byte verkar inte räcka...

min fru vill inte slanga längre......det tycker jag är skitdåligt :mad:

Tryck till ordentligt på rullen bara så ska du se att hon släpper väder...

Sorry, jag skrev fel....min fru vill inte ta i slangen längre och det är trist faktiskt.

Kanske skulle ha skrivit i mekforumet istället för där får endast seriösa svar ges :)

Nyheter
Idag inleds nationella potthålsveckan

I år äger Nationella Potthå...

Nationella Potthålsveckan 1-7 maj

Det är återigen dags för Na...

Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Back