Hur slangar jag med R1:an?

jo, om du trycker håååååårt på den, eller ta fotbromsen o dra ett snöre runt fotpinnen upp till frambromshandtaget så att när du trycker in den så dras fotbromsen in.

Jag har sökt patent på iden men det har inte gått igenom än...

Så stjäl den inte!

haha...nu kan jag iallfall fan inte lova nått. Så går det om man inte kan hålla käft ;)

Att du inte skäms, testa slanga med R1 utan Turbo!
en såndär svensson hoj måste man modifiera rejält om den skall funka :gnissla

Vetifan om du kan wheela på en röd/vit hoj om jag ska vara ärlig. Tror bara man kan wheela med svarta hojar. Testa att lacka lite snygga flames på tanken så ska du se att den går upp på bakhjulet.

Alternativt köra åtminstone två veckor innan du ger dig på bakhjulskörning, knäskrap, stoppies och annat som kräver lite erfarenhet. Men lär sig INTE att hantera en tusenkubiks racemotorcykel på några dagar. Speciellt inte om man är grön som hojförare.

Lär dig sakta men säkert istället så slipper du hamna på bårhuset.

Fast som sagt så är jag ganska duktig, lite av en naturbegåvning skulle jag tro. Ungefär som Rossi...

2918754 Fast som sagt så är jag ganska duktig, lite av en naturbegåvning skulle jag tro. Ungefär som Rossi...
Ja, jag misstänker det jag oxå, du känns som en ärlig, trevlig och riktigt snabb kille.

Så om jag vore du skulle jag ringa vägverket och skriva in mig på en intensivkurs i slangning, dom brukar ha 3 dagars kurser för folk som är rutinerad och riktigt duktig innan dom kommer.

Sånna som du!!

Fast som sagt så är jag ganska duktig, lite av en naturbegåvning skulle jag tro. Ungefär som Rossi...

Haha du har haft körkortet i 6 dagar och du känner dig som rossi... haha den va bra:tummenupp. Om du nu skulle "varit" rossi och en naturbegåvning så skulle väll du redan kunna slanga...

Vilken idiot som helst kan gasa

kan jag slanga med min , så kan du med din, du har någon hästkraft mer på bakhjulet, ha tålamod iaf över helgen, sen jävlar åker du runder på slangen:tummenupp

edit: det e ju fan måndag idag:va ha tålamod över första maj då!

Last edited:
felfelfel

Nä nu fan får ni skärpa er allihopa! Detta är ju omöjligt...slanga med en moppeR1tta...skärpning! Alla vet ju att det är omöjligt ,det krävs en motorstark Gixxer för det :tummenupp :yoparty

Last edited:
Bra MR.Green...:tummenupp äntligen ett seriöst svar på hans fråga.hoppas han lyckas med bakhjulet och inte sjukhuset:nurse

ska ni slanga så köp xt600... 27kw på 180kg är inte fy skam:rolleyes:

Nyheter
Idag inleds nationella potthålsveckan

I år äger Nationella Potthå...

Nationella Potthålsveckan 1-7 maj

Det är återigen dags för Na...

Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Back