Bushido
Skånsk Säckpipsninja
- Gick med
- 9 Sep 2006
- Hoj
- HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83 samt en bunt småttingar.
Grejen med van är väl att det sitter någon typ av anti-slangnings-platta innanför tankhålet och att det därför är svårt att få ner något så stort som en trädgårdsslang i tanken... Testat en tunnare slang?
Jag har själv testat att slanga en cheva van men slangen gick verkligen inte ner tillräckligt långt, så jag antar att det sitter någon form av sil/filter/spärrplatta ivägen. Antingen kan man komma runt där med en tunnare slang, eller så är det kört och inget störrä än droppan kommer ner. Vet inte vilket, men du kan ju testa en tunnare slang.
Jag har själv testat att slanga en cheva van men slangen gick verkligen inte ner tillräckligt långt, så jag antar att det sitter någon form av sil/filter/spärrplatta ivägen. Antingen kan man komma runt där med en tunnare slang, eller så är det kört och inget störrä än droppan kommer ner. Vet inte vilket, men du kan ju testa en tunnare slang.