Skrotnisse
What would Shervin do?
En sprayflaska med aceton bör smälta bort oönskade plasföroreningar.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Köp ett larm som tjuter när någon kommer nära....
Funkar säkert i lilla mysiga Uddevalla, här i Malmö bllir din bil nycklad garanterat om du gör så. Jag kör familjeparkering, dom rutorna är lika breda som handikapp och i princip omöjliga att dörra på.
Till TS, varför klämmer du inte in hojen på en liiiiiten bilplats istället? Själv skyr jag MC-P som pesten.... Finns alltid plats för en knarr ju.
Man vill ju inte vara lika dålig eller rent av sämre än ett scooterfukko när det gäller att sabba andras prylar.
Håll er till regelverket mina vänner. Ni är inga stora syndare men att hacka på folk av utländsk börd.
Mvh Peter
Danskar?
http://www.stockholm.se/TrafikStadsplanering/Parkering/Parkeringsregler/Visst det är alltid problem med folk som repar våra pärlor, oavsett vad de kör, men jag tycker det är värre med fyrhjulingarna eller ännu värre, moppebilar, som ställer sig på mc-parkeringen. De tar upp 3 hojplatser o det är ont om dem i Stockholms city...
Får de stå där?
I needs to gets me one of those, yes yes.
Jävla kärring i garaget som slagit upp sin dörr på min bil flera gånger men tvärnekar, bra sugen på att göra samma sak mot henne.
Nja,jag har iaf en zzr1100 OCH en scooter(yamaha)som jag pendlar till stan varje dag.Zzr:n är "lite" för tung att pendla med i sthlms trafikenGissar att dessa scooteråkares vanligaste ord i en mening är "jag" och att de är födda på 80-talet.
Jättebra med skrotbil.
Folk liksom håller lite distans när de ser bucklor och hängande delar![]()
Nja,jag har iaf en zzr1100 OCH en scooter(yamaha)som jag pendlar till stan varje dag.Zzr:n är "lite" för tung att pendla med i sthlms trafikenoch nej,jag repar inte andras hojar eller ställer om speglarna......
Ha haa,ok jag vet vad du menar,när jag tar kawan till stan så har jag precis samma problem som ni andra,repor,speglarna pekar åt skogen osv.skillnaden är att jag kör både scooter och zzr,och är väldigt noga att inte röra andras hojar,har också träffad några scooternissar(oftast med kostym)och påpekad att man kan inte parka för nära....va,säger dem!Varför inte,herregud,vad säger man då.....?Jag syftade på scooteråkare som DESSUTOM fördärvar andras leksaker, inte på scooterfolk i allmänhet
![]() |
Bike kör Stark Varg EX!
Under hösten kommer Bike gö... |
![]() |
Customhoj Bike Show 2026
Den 23 till 25 januari körs... |
![]() |
Racing på Kjula Dragway till helgen
Den kommande helgen (23-24 ... |
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup
Harley-Davidson och MotoGP ... |
|