Hur ska ni semestra i år?

Hur ska ni semestra i år?

• Antal röstningar
    0
Sommarhuset vid medelhavet- om man nu då räknas som sosse :huvet

Första gången i mitt liv som jag är kd!

Första semestern blir till att åka hoj, bygga upp en verkstad + lite annat kuckel. Nån öl på uteserveringarna kommer säkert att slinka ner.

Semester del två blir fram i oktober, då ska jag till brasilien ett par veckor och våldgästa en kompis.

"Som sossen - arbeta för att överleva ekonomiskt" menar du väl. :hihi

(Det är ju inte alla som får massa bidrag att leva på. :3freak)

Jag ska byta jobb i maj så det blir inte mkt till semester, ev två veckors ledighet i juli. Blir väl någon vecka nere i Falsterbo, i tält... :gnissla

Jag ska försöka kombinera husvagn med motorcykel, dock har jag inga planer på att svetsa kula på svingen, så antingen drar jag husvagnen dit jag vill bo, och åker hem och hämtar MC'n, eller så får jag be någon dra husvagnen åt mig.

Kerplunk skrev:
2108356 Jag ska byta jobb i maj så det blir inte mkt till semester, ev två veckors ledighet i juli. Blir väl någon vecka nere i Falsterbo, i tält... :gnissla

funderar på att skaffa mig ett hus i Falsterbo..
Är du snygg så kan du bo hos mig :rolleyes:

Jag ska förhoppningsvis ha fixat ett sommarkneg hos farsan på bygget (ja då slipper man vara 4 veckor i finland! :3freak )

Sen ska man nog semestra lite med polarna och kanske dra upp till Rättvik eller liknande (ca30mil) på 2-hjul! Fyfan vad skoj det ska bli isf! :tuttar :2cool

120 timmars praktik för studierna vilket skall försöka klämmas in på tre veckor. Därefter väntar 1 månad i sommarhuset i Grekland, när jag återvänder till sverige är det motorcykelåkning 24/7 som gäller....

Sommarjobba hos kusinerna = bönder.

Sen blir det småtrippar såsom Powermeet Västerås, Cruisin i Gävle, Mantorp etc.

Det blir mc-semester via östeuropa till Ukraina och eventuellt ner till Grekland också . Hoppas bara att inte vägarna är för dåliga. :)

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg