Hur ska jag som hästtjej bemöta er vid vägkanten?

Hhihihi :p :p :p

Min häst skiter inte så himmla mycke. D är en liten häst jag har :banana

View attachment 410686

Det där är ingen häst, det är en leksak. Passerar jag tror jag nog att det är en hund du är ute och går med. Miniatyrponny och dessutom föl (fölpälsen håller på att lossna) är VÄLDIGT ovanligt.

Den som har det som visas på bilden får räkna med att resten av världen tror att det är en hund.... :3freak

Edit: Ska vi ta en tråd om cheyer som är ute och går med hundar? :yoparty

Last edited:
besiktigad och godkänd? Hel, halv el. trafikförsäkrad? Har du spärrat hästen? LGF-skylt? Svarar du ja på samtliga frågor ska jag ta det lugnt om jag kommer ikapp/möter en hestpilot, svarar du nej på en el. fler frågor bör inte hestar vistas på trafikerade vägar, dom skiter ju för bövelen i farten och gärna över hela vägen:fakta brände själv rakt över hestskit häromåret, fräscht när hojen måste grovsaneras efter en helt vanlig tur på krokiga landsvägar:mad:

Det viktigaste är ändå att hästen är strypt.

Eftersom de flesta killar här kände att även denna tråd ska visa hur de tycker tjejer ska se ut och bete sig tänkte jag jämna ut det lite för tjejerna som hänger här inne. ;)
ImageUploadedByTapatalk1410122979.410449.jpg
ImageUploadedByTapatalk1410123005.003097.jpg
ImageUploadedByTapatalk1410123038.154946.jpg

Eftersom de flesta killar här kände att även denna tråd ska visa hur de tycker tjejer ska se ut och bete sig tänkte jag jämna ut det lite för tjejerna som hänger här inne. ;)

hur får du 3 av 50 svar till "de flesta killar" ?

plattpattade kanelsnecka..grenslade for looong tajm ago en islandshest i ett pattetiskt raggarknep med att
komma in i gemenskap:tuttar kaos utbrott efter vegkant o blev avslengd. Sen dess bara mc som geller :lol

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph