Hur ska jag som hästtjej bemöta er vid vägkanten?

Tycker det är bedrövligt att inte min dotter kan ställa en enkel fråga här utan att bli utsatt för en massa trakasserier. Internets avloppsbrunn är vad ni är!
:arsele

(Lånar min pappas konto)

Ska jag stanna hesten? Eller ska jag fortsätta som vanligt?

Hur agerar ni när ni ser en hästtjej vid vägkanten? Brukar ni sackta ner?

Tycker det är bedrövligt att inte min dotter kan ställa en enkel fråga här utan att bli utsatt för en massa trakasserier. Internets avloppsbrunn är vad ni är!

Jag hyser en viss tvivlan till att denna trådstart verkligen kom från din dotter - Jag ämnar bevisa att det är DU som låtsas vara en ung oskyldig flicka som ger sig ut i internets absoluta utkanter av träskmark (nämligen sporthoj.com)

Bevis Nr 1 "Ska jag stanna hesten?" Ingen nybörjare på SH stavar häst på något annat sätt än just häst. Endast härdade SH-förbrytare skulle få för sig att skriva med denna stavning !!

Bevis NR 2 "Brukar ni sackta ner?" Haha där kom den igen ! Sackta stavas sakta överallt utom HÄR !!!

En ung oförstörd hestchey hade ALDRIG skrivit så.............

Slutprolog - Min teori är att....

Antingen är det DU som skrivit trådstarten ELLER så har du en dotter som i smyg hänger och blir mentalt fördärvad på SH.

:tummenupp

Så.... vad tänkte du när du lånade ut ditt konto på Sporthoj.com till dottern din?

"Jamen, jag låter jäntan ställa den där knepiga hästfrågan på Sporthoj, det kommer nog gå kanonbra".....
:confused:

Det är väl lika smart som att skicka en länk till Avpixlat.se till Migrationsverkets förvar i Flen.

Jag vill också be om ursäkt för sportbike eftersom det var honom jag citerade. :hej :)

Jag hyser en viss tvivlan till att denna trådstart verkligen kom från din dotter - Jag ämnar bevisa att det är DU som låtsas vara en ung oskyldig flicka som ger sig ut i internets absoluta utkanter av träskmark (nämligen sporthoj.com)

Bevis Nr 1 "Ska jag stanna hesten?" Ingen nybörjare på SH stavar häst på något annat sätt än just häst. Endast härdade SH-förbrytare skulle få för sig att skriva med denna stavning !!

Bevis NR 2 "Brukar ni sackta ner?" Haha där kom den igen ! Sackta stavas sakta överallt utom HÄR !!!

En ung oförstörd hestchey hade ALDRIG skrivit så.............

Slutprolog - Min teori är att....

Antingen är det DU som skrivit trådstarten ELLER så har du en dotter som i smyg hänger och blir mentalt fördärvad på SH.

:tummenupp

Klart som fan att det är han. Skulle inte förvåna mig om han inte ens har någon dotter.

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph