Hur ser ditt belastningsregister ut?

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Ort
Nej
Hoj
Ja
Det är länge sen man beställde förseglade kuvert från polisen, fick dom hem och sen skickade dom vidare ;) Nu godkänner man bara med BankID, och så sköts det där automagiskt i bakgrunden. Och ja, dom gör kontinuerliga bakgrundskontroller, men även där finns ju den mänskliga faktorn som kan missa att göra det, för att man är lat, har bristande rutiner eller bristande säkerhetskultur i organisationen.

Ahh, gäller det medgivandet med BankId så länge man är anställd då, eller får man en förfrågan att göra om det årligen?
 

Hoztic

Alltid på väg mot nya mål
Gick med
31 Jan 2005
Ort
S-holm, men med hjärtat i Hedesunda
Hoj
K1300S
Ahh, gäller det medgivandet med BankId så länge man är anställd då, eller får man en förfrågan att göra om det årligen?
Ingen aning, jag har bara konsultat mindre än ett år per ställe, men det känns ju inte som någon våldsamt betungande grej att godkänna en gång om året. Och tillåter man inte kontrollen så är det ju en orsak till uppsägning.
 

Two stroke man

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Apr 2005
Ort
Där jag tar av mig hatten
Hoj
Har tappat räkningen
Det är länge sen man beställde förseglade kuvert från polisen, fick dom hem och sen skickade dom vidare ;) Nu godkänner man bara med BankID, och så sköts det där automagiskt i bakgrunden. Och ja, dom gör kontinuerliga bakgrundskontroller, men även där finns ju den mänskliga faktorn som kan missa att göra det, för att man är lat, har bristande rutiner eller bristande säkerhetskultur i organisationen.

Vet inte det jag, i vintras satt jag med på ett styrelsemöte där två barntränare fick visa upp just ett såna där oöppnade kuvert.
 

SwePace

Den enda lätta dagen är gårdagen.
Gick med
10 Jun 2008
Ort
Segeltorp
Hoj
KTM 690 smc-r -20
Samma här med kuvert. Lämnade det innan påskrift vid anställning.
 

Klockringaren

nissenys
Gick med
2 Sep 2006
Ort
Klosterdalen
Hoj
Räka
Säpo/Noa är inte Polisen (helt annan rekryteringsgrund alla Samhall)så Staaf var ju inte speciell så sett men männen slås ju om en vacker hona(inte snygg men ok Milf) med tanke på att alla är fula o söndersupna som fan så slås dom om henne.

Löfvinge af Police som visserligen är riktig polis vill ju ha kexet...efter att ha sett nuckorna från Säpo med fetalt alkoholsyndromView attachment 484798View attachment 484798

Blir ju katastrof2b002a92-70c4-4a25-8091-7ff101948b68-jpeg.jpg
 

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Ort
Nej
Hoj
Ja
Om man suger av polischefen så får man direkt högsta säkerhetsklarering och en pistol.
Nej, men Linda Staaf kanske fick det?

images
 

Klockringaren

nissenys
Gick med
2 Sep 2006
Ort
Klosterdalen
Hoj
Räka
Nej, men Linda Staaf kanske fick det?

images
Hon sög ju av en chef , du sög av av 23 stycken män o fick pickadoll

Vi vet hur det går till i norrland :rofl

 

bosse-l

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Aug 2016
Ort
Överkalix
Hoj
Kompressormatad Honda CB250N, Triumph Thruxton 900 -13, Kawasaki KLR650 -99, Suzuki GSX750ES -83, Honda CB400N-82, Honda CB250N -79, Honda CB250N -81
Nej, men Linda Staaf kanske fick det?

images

Undra vad hon får för beväpning nu? Automatkarbin, haubit eller kanske en lite stridsvagn ? För visst polar hon nu ihop med ÖB.
 

moddlaren

Avliden medlem
Gick med
13 Dec 2016
Ort
i skogen
Hoj
YZF1000R
Belastning register.

Tja 220 kg i marklyft
110 i bänk
270 i benpress osv osv
Ganska normalt tror jag belastnings register tror jag.
 

Klockringaren

nissenys
Gick med
2 Sep 2006
Ort
Klosterdalen
Hoj
Räka
Passa er nu så ni inte blir belastningsregisterade för det är lite strategiförändring , fartkontroller kl 04 på tomma vägar var tidigare inte så vanligt.

Hade en episk morgon :1pajas

Jag kom i 50 på 90 vägen o lyssna på classique musique

Dom stod där

:3freak:3freak:hihi:gnissla:tummenupp

Typisk sträcka där fordon rastas o sotas ur på väg till jobbet
 

Ivil

In Priest we trust.
Gick med
8 Dec 2005
Ort
Svealand
Hoj
-
Brapsolut. Sen kan man ju undra, med KRs historik gällande ordningsmakten, om det var en slump att de stod där 0400?
Om det öht var ordningsmakten? Stora krafter kan vara i rörelse.
 

Tegel1432

Gudomlig sporthojare
Gick med
23 Sep 2019
Ort
Nej
Hoj
Flera
Att köra 50 på en 90 väg borde vara skäl nog för ett stopp.
Men classique musique är najs.
Har man hela bilen full av tighta femtonåringar som suger av en samtidigt som man kör så kan man gott dra ut lite på resan.
 

Klockringaren

nissenys
Gick med
2 Sep 2006
Ort
Klosterdalen
Hoj
Räka
Brapsolut. Sen kan man ju undra, med KRs historik gällande ordningsmakten, om det var en slump att de stod där 0400?
Om det öht var ordningsmakten? Stora krafter kan vara i rörelse.
Ny strategi , det skall alltid vara för farligt och köra för fort oavsett tid - sen angående unga brudar - som snygg kille flörtar sådana på en.

Det ger scysst resultat på Säpo där man anser att man är CIA inflitratör då alla är påssatta i röven av då alla är fosterhemsbarn från sådana här hem:


Alla är bittra och fula o påsatta i röven
i säpoägda fosterhem , dom fick tuppjuck när jag drog detta med en säpochefs avgång som resultat

Vilket ger följande result när bittra fula pedofiloffer fosterhemsbarn ger sig på KR

:rofl


Kommer även en scysst film när Frank* "Fåret i tele2 reklam" hamnar i fritagningsdrama med två småbrudar:rofl i en Usa film.

*Min avatar :hihi


Jag är nöjd för att kört sönder pedofilerna vid Säpo med en ung kollega Agent Lisa 12 år :1pajas

P.s

Desutom har ni filmen nedan , två kollegor som är helt helt osannolika som avslöjar en konspiration o gör kaoz ,räv o liten kanin

:rofl


Haha
 
Last edited:
Nyheter
Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Top