Hur ser ditt belastningsregister ut?

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R, ZX-7R
Vågar du berätta om det?

Kanske vet du inte ens?

Jag fick mitt idag efter krav från en arbetsgivare och där fanns:

1. Kört med avställt fordon 2008-04

2. Kör för fort, mellan 10-15, 2008-07

Kan tilläggas att det har funnits rätt mycket mer från 2003 när man tok-körde med 400an varje dag men det är borta nu :Bugar

Olika brott syns olika länge i utdraget. Grovt rån syns i 10år(om jag minns rätt) tex.

Last edited:
Inget som syns idag.:glömdet

Men inte är det tömt efter några år inte om man tror det, allt syns för dom som behöver se det.

Körde på fel sida av en refug för 12 år sedan och råkade möta polisen. Annars har inget jag gjort hamnat i några register, kan ju iofs finnas något hos SÄK.

Inget som syns idag.:glömdet

Men inte är det tömt efter några år inte om man tror det, allt syns för dom som behöver se det.

Det finns i polisens interna register, inget mer .. Det får ingen annan än polisen se. Sålänge man inte vill bli polis är man safe dvs ..

Ja vart ska man börja, terrordåd, förfalskning, människorov, grov våldtäckt, mordförsök, grov narkotikabrott, hedersmord, våld mot tjänsteman, ja det är ju liksom vardagsmat.

Det finns i polisens interna register, inget mer .. Det får ingen annan än polisen se. Sålänge man inte vill bli polis är man safe dvs ..

Muhahahaha och det tror du på eller? Grisarna bloggar säker om det på Facebook.

Last edited:
Tänkte att det var känsligt. Inte många som vill skryta med div stölder eller snedsteg.

Lagom: Finns många snutar som förekommit i belastningsregistret av olika anledningar. O var blir din "enkvinnaförstörmittlivtråd" av?

Det har ju förekommit men då fårsnuten en reprimand eller så får han gå. Inte hon, alltid en han :D

Last edited:
Trimmad moped nittonhundrafrösihjäl.
Fortkörning 2007.

Sen är det nog inte mer, om man inte räknar p-böter.

// S.Värmorsdröm

Förärgelseväckande beteende när jag gick på stan endast iförd min foliehatt.

som de flesta här(?): Fortkörning. Om än på 1900-talet...

Orkar inte be om utdrag bara för att få vara med i den här tråden... fast nu är jag väl det ändå :va

Ja vart ska man börja, terrordåd, förfalskning, människorov, grov våldtäckt, mordförsök, grov narkotikabrott, hedersmord, våld mot tjänsteman, ja det är ju liksom vardagsmat.

Tja, att nån skulle muta en korrupt snut för att slå ett kik i mitt brottsregister känns ju föga troligt.. Men det är klart det händer

Trimmad moped nittonhundrafrösihjäl.
Fortkörning 2007.

Det är inte din svärmor du ska impa på - det är bruden. Bruden vill ha ALLT som hennes morsa ogillar. Såmåste det vara :banana

Vet du om din fortkörning från 2007 sitter kvar idag? Ta ett utdrag och så påminner jag dig om 2 veckor att skriva här.

Bara undrar om mitt skit försvinner 2011-07 eller om det är kvar i 5 år. Finns kanske svar över nätet men har begränsade sidor att söka på så hittar du(eller annan) det vore det snällt.

Alla brottsregister är hos polisen, finns inga offentliga vad jag vet.

Men du syftar väl på om man söker en anställning.

Nyheter
MV Agusta inför fem års garanti

MV Agusta tar ett nytt steg...

MV Agusta förlänger garantin till fem år

Italienska motorcykeltillve...

Bilprovningen: Motorcyklar överlag i gott skick

Foto: Bilprovningen Nu ä...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman, Transpo...

Idag inleds nationella potthålsveckan

I år äger Nationella Potthå...

Nationella Potthålsveckan 1-7 maj

Det är återigen dags för Na...

Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

Back