Lou siffer
officiellt lammkött
Jag har blivigt lovad pengar för min praktik om jag jobbar på lovet. Ca 10 000 mer än lönen för den veckan, detaär muntligt så de lär ryka opm jag sägger upp mig men det vill jag inte bli av med men jag pallar inte jobba på lovet efter att:
1 Suttit 4 timmar på överfula bussar å tåg.
2 Tjänna 400 om dagen
3 ättit påå en jävla jubbe pizzeria och blivigt helrisig i magen.
4 Blivigt halvt rånad (kulturberikar äkel kommer och ber mig ge honom min jacka och min mobil å plånbok annars skulle jag få stryck, jag sparka honom allt vad jag kunde mellan benen med stålhettan och kubbar arslet av mig och kommer undan.)
5 Känta att nån pundar jävel har letat igenom mina fickor på tuben och slagit på hans hand så han fickk alla spikklammer intryckta i handen, men innan de hade han snott verktyg för 450 kr.
Så nu är frågan vad säger jag för att få mina pengar men slippa jobba?
1 Suttit 4 timmar på överfula bussar å tåg.
2 Tjänna 400 om dagen
3 ättit påå en jävla jubbe pizzeria och blivigt helrisig i magen.
4 Blivigt halvt rånad (kulturberikar äkel kommer och ber mig ge honom min jacka och min mobil å plånbok annars skulle jag få stryck, jag sparka honom allt vad jag kunde mellan benen med stålhettan och kubbar arslet av mig och kommer undan.)
5 Känta att nån pundar jävel har letat igenom mina fickor på tuben och slagit på hans hand så han fickk alla spikklammer intryckta i handen, men innan de hade han snott verktyg för 450 kr.
Så nu är frågan vad säger jag för att få mina pengar men slippa jobba?