BostonGurka
Bannad
Hur raggar man upp en 51-årig barnmorska?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Varför skulle man vilja göra något sådant?
För att sedan få hälften av det hon fick?
Fast tror du inte att hon har lärt sig av makens misstag?

Släng fram dolmen och dra en ostig replik.
Fyfan vilken skit säger jag bara, det är väl HAN som jobbat ihop pengarna och inte hon.
För mig fick storyn en annan fokus än att ragga upp henne som ni kanske märker. Men jag tycker inte det är rättvist att hon ska få hälften av hans stålars..
Fyfan vilken skit säger jag bara, det är väl HAN som jobbat ihop pengarna och inte hon.
För mig fick storyn en annan fokus än att ragga upp henne som ni kanske märker. Men jag tycker inte det är rättvist att hon ska få hälften av hans stålars..
Man ska inte utesluta att hon bidragit till förjänsten. Det underlättar med en bra fru om man ska satsa 200% av sin arbetstid på karriären.
Jo, när vi talar förmögenhet i miljardklassen kan vi nog med gott mod utesluta det.
Hon behöver inte städa, de har städhjälp.
Hon behöver inte ta hand om ungarna, de är antingen vuxna eller så anlitar de barnflicka.
Hon behöver inte laga mat, de har kock.
Det enda hon behöver göra är ligga med vederbörande när han är sugen. That's pretty much it.
Och så såg deras förhållande ut för 26 år sedan?
|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |