Hur raggar man upp en 51-årig barnmorska?

nu vet jag hur du ska göra:

'hej, jag är en glad miljardär och tänker inte skriva äktenskapsförord om du blir min fru. när ska vi gifta oss?'

jag slår vad om min hoj, att det är hon som kommer vilja ragga på dig, 24/7.

Fyfan vilken skit säger jag bara, det är väl HAN som jobbat ihop pengarna och inte hon.
För mig fick storyn en annan fokus än att ragga upp henne som ni kanske märker. Men jag tycker inte det är rättvist att hon ska få hälften av hans stålars..

Fyfan vilken skit säger jag bara, det är väl HAN som jobbat ihop pengarna och inte hon.
För mig fick storyn en annan fokus än att ragga upp henne som ni kanske märker. Men jag tycker inte det är rättvist att hon ska få hälften av hans stålars..

Då borde han väl tänkt på det innan? Juridiskt har hon rätt till pengarna, moralen spelar noll roll.

Han har ju ändå 500 MSEK kvar samt ett nytt toppjobb i Förenta USA, där han cashar in gissningsvis 20-40 MSEK årligen före skatt. Så man behöver inte tycka synd om honom.

Man ska inte utesluta att hon bidragit till förjänsten. Det underlättar med en bra fru om man ska satsa 200% av sin arbetstid på karriären.

Jag avstår nog ändå från att ragga upp en 51-åring.

Man ska inte utesluta att hon bidragit till förjänsten. Det underlättar med en bra fru om man ska satsa 200% av sin arbetstid på karriären.

Jo, när vi talar förmögenhet i miljardklassen kan vi nog med gott mod utesluta det.

Hon behöver inte städa, de har städhjälp.
Hon behöver inte ta hand om ungarna, de är antingen vuxna eller så anlitar de barnflicka.
Hon behöver inte laga mat, de har kock.

Det enda hon behöver göra är ligga med vederbörande när han är sugen. That's pretty much it.

de var tillsammans 8+ år innan de gifte sig, vilket de var i 26 år, inte direkt att han blev sol och vårad, detta gör att jag är lite kluven till om hon inte har "rätt" till pengarna ändå.

Jo, när vi talar förmögenhet i miljardklassen kan vi nog med gott mod utesluta det.

Hon behöver inte städa, de har städhjälp.
Hon behöver inte ta hand om ungarna, de är antingen vuxna eller så anlitar de barnflicka.
Hon behöver inte laga mat, de har kock.

Det enda hon behöver göra är ligga med vederbörande när han är sugen. That's pretty much it.

Och så såg deras förhållande ut för 26 år sedan?

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg