Hur ofta är ni fulla framför datorn

Hur ofta är du full framför datorn?

• Antal röstningar
    0
  • Undersökning stängd .
Ja har min dator i vardags rummet inkopplad till min 42" plasma som jag alltid har igång när de e fest så...

Bifogat

• fest.jpg
    fest.jpg
    137.8 KB · Visningar: 107
Hehe, för ofta... har varit utan internet så de enda stunderna man haft tid att sitta på sporthoj har la varit när man suttit o bärsat hos nån polare.... kanske därför varenda jefla inlägg man gör tas bort av nån konstig anledning?!

:tomten

General E skrev:
Tjejen brukar somna tidigare än jag, så om vi har druckit lite så tar jag gärna en jävel till ensam framför SH innan jag går och lägger mig.
Av någon anledning tycker jag det är mysigt.
(Kanske vill man bara bli fullare innan man somnar?)

:fakta

Fotrally skrev:
Jag svara 1 gång i månaden... men då börja jag fundera,sätter sig folk ensamma framför datorn och super sig full? :va Börjar man göra det då bör man nog börja fundera vad man håller på med! ;)
Det är MASSOR som sitter framför datorn o super. Förr satt dom framför teven, nu framför datorn

honkiie skrev:
Nuförtiden är det varje vecka. Eller full och full, fredagkvällen spenderas med ett antal corona, ventrilo och world of warcraft. Gött som fan.

Alltid lika kul att logga in dan efter och upptäcka gear man aldrig sett förut och kontaktlistan full med nya namn man inte känner igen. :hihi

Halogen skrev:
Alltid lika kul att logga in dan efter och upptäcka gear man aldrig sett förut och kontaktlistan full med nya namn man inte känner igen. :hihi
Eller att man har 0g och nothing to show for it eller vad man ska säga :)

frågan är lite konstig i sig.. Jag tänkte såhär först, att han menar om man enbart sitter framför datan en hel kväll och super? Isåfall låter det lite bizarrt så jag valde "aldrig".
Men självklart har man varit lite onykter, antingen innan man ska ut (sitter och konverserar dem sista fraserna på MSN ) eller när man kommit hem på natten så sätter man sig o kikar vilka som är online :P

mp_87 skrev:
frågan är lite konstig i sig.. Jag tänkte såhär först, att han menar om man enbart sitter framför datan en hel kväll och super? Isåfall låter det lite bizarrt så jag valde "aldrig".
Men självklart har man varit lite onykter, antingen innan man ska ut (sitter och konverserar dem sista fraserna på MSN ) eller när man kommit hem på natten så sätter man sig o kikar vilka som är online :P
Äh som sagt, sitta å snacka skit med en massa polare över ventrilon, dricka några öl och spela spel. Jävligt trevligt.

Tog varje vecka... men sitter inte å super framför datorn.
Som de flesta så kommer man hem, startar datorn... tar sig en bira å kollar läget med polarna m,m :tungan

Sen blir det utgång... kollar bara (ibland) på fyllan då jag kommer hem, visst har det hänt att man skrivit nån gång...men det är så sällan så det räknas inte :D

Kommer man hem "miss i nassen" o är på lyset o datorn på....så klart att man kollar in en sväng. ( så himla svårt o skriva o stava då...o medd. som man kanske ångrar på morgonen efter). :rolleyes:

JAG SVARADE ALDRIG....... men jag e faen dyngad nu tror jag....

Nyheter
Premiär för Östgöta Dundret

Under 1940 talet var Finspå...

Ny 500-kubiks retro från Honda

Efter rykten om en ny retro...

Nya BMW S 1000 RR tar form

Redan i maj 2025 gav BMW me...

Helsvarta Deadwood – Ny cruiser från H-D