Rasorblade
Ny medlem
Sitta å dricka vid datorn = inga vänner! Fifan då e man en loser!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
General E skrev:Tjejen brukar somna tidigare än jag, så om vi har druckit lite så tar jag gärna en jävel till ensam framför SH innan jag går och lägger mig.
Av någon anledning tycker jag det är mysigt.
(Kanske vill man bara bli fullare innan man somnar?)

Det är MASSOR som sitter framför datorn o super. Förr satt dom framför teven, nu framför datornFotrally skrev:Jag svara 1 gång i månaden... men då börja jag fundera,sätter sig folk ensamma framför datorn och super sig full?Börjar man göra det då bör man nog börja fundera vad man håller på med!
![]()
MotardFighter skrev:Ja har min dator i vardags rummet inkopplad till min 42" plasma som jag alltid har igång när de e fest så...

honkiie skrev:Nuförtiden är det varje vecka. Eller full och full, fredagkvällen spenderas med ett antal corona, ventrilo och world of warcraft. Gött som fan.

Eller att man har 0g och nothing to show for it eller vad man ska sägaHalogen skrev:Alltid lika kul att logga in dan efter och upptäcka gear man aldrig sett förut och kontaktlistan full med nya namn man inte känner igen.![]()
Äh som sagt, sitta å snacka skit med en massa polare över ventrilon, dricka några öl och spela spel. Jävligt trevligt.mp_87 skrev:frågan är lite konstig i sig.. Jag tänkte såhär först, att han menar om man enbart sitter framför datan en hel kväll och super? Isåfall låter det lite bizarrt så jag valde "aldrig".
Men självklart har man varit lite onykter, antingen innan man ska ut (sitter och konverserar dem sista fraserna på MSN ) eller när man kommit hem på natten så sätter man sig o kikar vilka som är online![]()
|
|
Premiär för Östgöta Dundret
Under 1940 talet var Finspå... |
|
|
Ny 500-kubiks retro från Honda
Efter rykten om en ny retro... |
|
|
Ny 500-kubiks retro från Honda
Efter rykten om en ny retro... |