Hur/när anmäla sig till KM Knutstorp 19/5?

Alla ni som ska köra KMèt på knudan försök att anmäl er senast fre kl 12.30 så hinner jag och prahl fixa till listerna
och transponder nr för de som skall låna dessa så går det lite smidigare på lördag morgon
tack på förhand :tummenupp
mvh
Roy Möller

Vad är det för krav för att deltaga i "Amatör"-gruppen? Har B-licens men bara gatreggad hoj. Funkar det? :confused: Tacksam för svar.

Vad är det för krav för att deltaga i "Amatör"-gruppen? Har B-licens men bara gatreggad hoj. Funkar det? :confused: Tacksam för svar.

Frågor angående detta svarar TL Eva på
men då man inte brukar blanda reggade cycklar med o-reggade så tror jag nog du kan köra i amatör grupp men kolla med TL först

Viktigt fyll i och spara, skicka anmälan till: jorgen.prahl@bredband.net
Endast anmälan via e-post!
Frågor till TL Eva Gödke 0418-50398

Helt jävla lysande!! 1.13,9 i ösregn är respeckt!!:tummenupp

Ni e fan helt galna! Håller med det är respekt! :yoparty

Som super rookie på sin första tävlingen så måste jag bara tacka alla som ställde upp denna pisseväder-lördag. Det är lika mycket respekt! :tummenupp

Skitkul m.a.o, det här måste jag göra om...

Hur gick det själv? Hade du problem på träningen eller? Det krävdes viss att en jävla gubbe skulle visa vägen för att du skulle få lite fart...

Jag körde in kedjan de två första passen... :rolleyes:

För övrigt så visade du aldrig vägen eftersom du låg bakom mig från start till mål! :arsele

1-2

Hörde att du kom 2:a Oscar! Grattis till det! :tummenupp

Tack! :)

Last edited:
Jag körde in kedjan de två första passen... :rolleyes:

För övrigt så visade du aldrig vägen eftersom du låg bakom mig från start till mål! :arsele

1-2

Du körde helt jevla lysande.:tummenupp
Det måste du ju ha gjort eftersom du körde ifrån mig!:)

Skittävling.
Skitväder.
Skitbana.
Skithoj.
Skit.

Eller... nääe, det var faktiskt en riktigt bra tävling, på en rolig bana, och hojen funkade ju som den skulle. Men jag kör KASS, speciellt i dåligt väder! :censored

Magnus tog fjärdeplatsen och körde liksom topptrion på 1:13-tider.

Jag blev till och med ifrånåkt av Martinus, som körde på respektabla 1:19 :mad: :sissy

Förbjud regn!

Eller... nääe, det var faktiskt en riktigt bra tävling, på en rolig bana, och hojen funkade ju som den skulle. Men jag kör KASS, speciellt i dåligt väder! :censored

Magnus tog fjärdeplatsen och körde liksom topptrion på 1:13-tider.

Jag blev till och med ifrånåkt av Martinus, som körde på respektabla 1:19 :mad: :sissy

Förbjud regn!
Jag körde 1.20 i regn 2005, men när jag ökade för att sänka mig så sänkte jag mig i bollhavet istället, hata regn.

Ja just det ja!! TACK Hyllinge MS för en FIIIIIIIIIIIIIIIN lördag förmiddag!!

Var riktigt nervös inför att köra i regn igen, efter att förra året mulat var enda gång man har testat på att köra i skiten. Men efter denna tävling fick jag en helt annan inställning till det hela. Det var ju för fan sköj:yoparty

Hugo, jag försökte bara knuffa på dig lite i hårnålen så du skulle få upp lite fart :D

Tack Hyllinge ms och Eva!

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...