Ravetrancer
Now even more badass!!!
Mn drar ca 1l/mil
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
MackeNo1 skrev:
Senaste hoje jag hade va en motard och den drog ALDRIG över 0,65l/mil, hur hårt man än körde![]()
Alikzus skrev:Min RD350 drar 0,8 vid blandad körning, men har kört den på låga 0,5 (lugn körning som satan mao). Hård snabb landsvägskörning går jag närmare litern. Och då jag körde motorväg (det regnade och vi skulle faktiskt till liseberg, annars undviker jag motorvägar) med en tjejkompis bak drog den typ litern, men då höll vi 120-130 km/h i genomsnitt. Sen till kommer det ju två-takts olja för min del då också, 1 liter på 25-30 mil.
Tom Byron skrev:Hehehe, min drar runt liter när man muttrar på, Ebbes e ungefär lika.......... Kör vi hårdare måntro![]()
![]()
![]()
MackeNo1 skrev:Tja, ingen nyhet att ni é "snäppet" säkrare på motardkörning än vad jag é![]()
Men å andra sidan så jämnade alltid min förbrukning ut sig eftersom jag va tvungen att toura flera mil vart jag än skulle. Då minskar förbrukningen/mil ganska drastiskt...
Tom Byron skrev:Jag dummar mig mestÄr du helnöjd med nya hojen då? Ingen motardabstinens?
MackeNo1 skrev:Fan, bladen är ju lätt en av dom törstigaste hojarna som det verkar. Misstänker att hojar med bränsleinsprutning drar mer än hojar med förgasare....
När jag tänker efter lite mer så ligger 954:an runt 85-86 grader i landsvägsfart om det är varmt (sommar) ute och aldrig under 81 - 82 grader, även om det bara är 10 grader ute och man snittar 160-170km/h i 4mil. Inte för att jag har kört så fort, men jag har hört att D é så iaf...![]()
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner
En exklusiv motorcykel med ... |
|
![]() |
BMW Motorrad Vision CE
På IAA Mobility 2025-mässan... |
![]() |
Höstrusch för våra fotografer
Inte bara sommarmånaderna, ... |
![]() |
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär
Efter nästan två decennier ... |