Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Det är inte en hoj jag funderar på att köpa utan en hoj som har stått sedanny, mannen i fråga skrotade sin 750 då, fick ut en ny på försäkring. Sen blev han erbjuden en 1100 för lite o ingenting sen glömdes 750:n bort.
Den är inte inkörd.
Den är inte till salu.
Bara jag som är lite nyfiken.
Det är inte en hoj jag funderar på att köpa utan en hoj som har stått sedanny, mannen i fråga skrotade sin 750 då, fick ut en ny på försäkring. Sen blev han erbjuden en 1100 för lite o ingenting sen glömdes 750:n bort.
Den är inte inkörd.
Den är inte till salu.
Bara jag som är lite nyfiken.
Får väl se framöver ev. jag har inte sett den själv än.Går det att fixa en bild på skönheten?? Pic or it didn't happend.![]()
Jag var på en auktion hos fordonskammaren för kanske 10 år när det såldes ett antal dylika hojar från en samlare. Det fanns bla ett par Bimotosar och några CB-modeller. Allihop från tidigt 80-tal och i princip obefintliga körsträckor. Vill minnas att dom alla såldes för mellan 35 och 50kkr.
Ibland har jag ångrat att jag inte bjöd på en Bimota som gick för nära 35kkr.
Man undrar ju lite hur packboxar och sånt mår om den stått sedan 1986. Bör ju krävas en ordentlig genomgång/service på den.... Hade jag haft ett hojmuseum så kanske jag hade varit intresserad att lägga runt 50.
Ja, men den som vill ha en sån hoj kanske inte är en som planerar att köra med den.vore jag köparen av 750:n så hade jag lämnat in maskin för "renovering" byte av lager packningar packboxar rubbet.
den har stått still bra länga utan att någon olja har vevat runt i maskin å smörjt, så de är nog snustort nu..
Ja, men den som vill ha en sån hoj kanske inte är en som planerar att köra med den.
Då är det nog bättre du köper en som rullat några hundra mil per år. Den är inte sämre för det. En oskruvad GSX-R 750 från -86 bör förbli orörd. Det samlas på mycket annat som inte används, varför inte en motorcykel?Hade jag köpt den så hade jag kört den också. Maskinen är gjord för att köras.![]()
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti 202... |