Lugn skrev:Tror vi är inne på samma linje, och största problemet är väl egentligen att man inte har någon rak motsvarighet till trafikförsäkringen som täcker det mesta man kan ställa till med.
Japp, precis så
Sedan så kan man ju inte nog understryka vilket fantastiskt land USA kan vara att åka hoj i!! Var ute på en sväng över en helg med några killar när jag bodde i Phoenix. Vi körde en sväng norrut mot ett ställe som heter Prescott, sedan vidare till Jerome, Payson och sedan tillbaka till Phoenix. En av de bättre mc turerna jag har åkt i hela mitt liv (trotts att det var på en Harley
En länk med bilder och lite annat http://www.apg-riders.carlssons.org/ . Turen jag var med i var den som började 4 Nov
. Men om du menar att det även i Sverige finns tjänster där man har "fri" arbetstid så stämmer ju det, jag har inte ens en fast arbetsplats utan kan jobba hemma eller ute på en parkbänk (3G-kort och fläskigt batteri till laptopen rules