Hur mycket kostade din Lunch idag?

Idag blev det en fransk-bagge och lite vann, c:a 40:-

Bästa målitden är endå på ikea, 20 köttbullarsmenyn med efterrätt 59:- och man blir mätt efteråt! Har ätit den två ggr förra veckan :tummenupp

Gjorde lunch hemma, grillad kycklingfilè, färskpotatis och lite grönsaker + 2 öl = ca 30-35:-

118:- för en hamburgertallrik för mig och en miniportion pannkakor till dottern.

Idag när vi var ute och körde lite så stannade vi (jag och två polare) och beställde in varsin Plankstek för 180:- + en dricka för 20:-
Så sammanlagt kostade min lunch 200:-

Men det var jävligt gott! :yoparty

Espen skrev:
2343549 Haha... ja, men jag tror inte själva Greta jobbar där längre. Ryktet säger att hon fick kicken för hon var för "givmild" med varorna!

Hon hade ju ett halvkilo dressing på burgarna oavsett storlek:gnissla

Sen är hon ju inte direkt snabb heller. Dock värd att vänta på :)

OT: En ny supermoto-pilot i stan? Skicka PM om du vill träna! :tummenupp

1st proteindrink, 1 burk makrill, 3st knäckebröd, 2st riskakor skulle tippa på att det kostar 12-13 kr.

38:- för grekisk biff med potatis och brunsås, en cola, mjuk+hårdbröd, sallad. Detta vid företagets mäss.

Tyvärr förmånsbeskattas det, men det märker man ju inte av på samma sätt :P.

Räksallad, iste och en dubbel expresso 86 :- vid en expressobar på lilla essingen.

Rester från gårdagens middag, makaroner och pasta (skruvar) gissningsvis runt 15:-

33 cl sprite från abdos: 4 kr
3 st ostbullar från ovannämnde: 3 kr

För den oinvigde så är abdos en av malmös invandrartätaste varuhus. Där säljs även halal fårtestiklar:D

så 7 spänn.

70 riksdaler på "Rosen" ute i Huddinge i dag.....

Jag har inte ätit hemma på hela sommarn.... på morgonen brukar jag stanna till på en mack o köpa frulle för runt 50kr.... lunchen runt 65kr och kvällskrubbet runt en hundring i snitt.... Det blir ju en del i månaden...

215 kr om dan...... Sen blir det ju ofta ett par glassar oxå.. :crash

0 spänn.. Stor thai/kycklingsallad med mineralvatten. Gott som helvetet å stor som helvetet.

Bjudlunch.. Igen..

Tycker att lunchställen på stan har spårat ur lite. 65kr var okej men nu senaste åren har dom gjort någon smyghöjning till 75kr.
75 spänn för lunch är åt pipan. 60kr för en riktig truckerlunch med riktigt käk det är grejer det

Äter hos farmor dvs 0 SEK

Enbart fördelar, hon tycker det är roligt att bjuda på mat, vi slipper äta lunch ensamma, maten är klar när man kommer.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT