Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
GSXR1100R skrev:Det är kanske vanligare att vi bandårar försöker spara en slant över vintern, så att man har råd med nya däck och annat som kostar flis.
Bingo skrev:Helförsäkringen helår är så dyr till min MC att jag inte kan spara något alls
![]()
EMR kanske kan tänka sig att sponsra dig, om du kan leverera några prov-TILFs för testkörning.Hagster skrev:Du lovade ju att plöja in 50 papp i TKH (Team King Hagster) om du fick följa med på efterfesterna med alla teens, jag har inte sett röken av dom än så jag vill nog ha VIP-kortet tillbaka!
valmers skrev:EMR kanske kan tänka sig att sponsra dig, om du kan leverera några prov-TILFs för testkörning.
Endast prima vara, pojkjävel.Hagster skrev:Skickar några "skadat gods" som inte duger för oss i teamet. De som tillochmed Bingo ratat. Vad tror du om det?
valmers skrev:Endast prima vara, pojkjävel.![]()
TalangfullHagster skrev:Dom släpper mig inte och jag förstår dom, hur ofta hittar man en ung, talangfull skönhet? Har försökt blivit av med massa brudar men det går inte, de biter sig fast som iglar. Men jag ska göra mitt bästa.
Hur mycket pengar snackar vi om? Så jag vet hur fina TILF's jag ska skicka menar jag.

GSXR1100R skrev:Talangfull![]()

EMR ingår inte något avtal förrän varorna provats över natten.Hagster skrev:Dom släpper mig inte och jag förstår dom, hur ofta hittar man en ung, talangfull skönhet? Har försökt blivit av med massa brudar men det går inte, de biter sig fast som iglar. Men jag ska göra mitt bästa.
Hur mycket pengar snackar vi om? Så jag vet hur fina TILF's jag ska skicka menar jag.
SuperMicke skrev:Det är roligare att bränna tusen spänn, än att spara tusen spänn!
GSXR1100R skrev:Det gör det visst det, en snubbe körde jorden runt med en GSXR750-85.
Obekvämt men j-t roligt.
Victor skrev:Menar du en svensk kille som var med i Bike?
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |