wheelielover
Lite lagom dum i huvudet:)
Är det någon som har dom riktiga siffrorna?=)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Det är väl ingen som har bänkat sin 04:a än va? Men sökningar på forumet ger väl att en helt original Husa -03 (och kanske -01 och -02?) ger ca 57 hk på hjulet?!?wheelielover skrev:Är det någon som har dom riktiga siffrorna?=)

Yasha skrev:Det är väl ingen som har bänkat sin 04:a än va? Men sökningar på forumet ger väl att en helt original Husa -03 (och kanske -01 och -02?) ger ca 57 hk på hjulet?!?
![]()
PD skrev:FE 650E 56,3hk på slangen 128,9kg fulltankad
ypvs skrev:Var och hämtade min hoj för säsongen precis... Ti hi hi...
Husa 650 factory sponshoj från importören.
67hk 82Nm vid leverans.
+ WP factory suspension
+ Doma fullrace
+ 5" bak
+
+
+
Fy faen vad den går bra...
Gick tre lopp i EM förra året under Christophe Bertrand innan han vurpade av ett halvt finger (helt och hållet) och var tvungen att avbryta säsongen.
15 timmar total gång men importören valde ändå att byta kolv, kam, alla lager od i den innan leverans för att garantera att de skickar en hoj i nyskick.
Äntligen...
Gått och väntat på chansen att kunna åka en säsong utan att behöva pröjsa 200 000 ur egen ficka i fan 10 år...
Weehaaa...
Daniel...
Grattisypvs skrev:Var och hämtade min hoj för säsongen precis... Ti hi hi...
Husa 650 factory sponshoj från importören.
67hk 82Nm vid leverans.
+ WP factory suspension
+ Doma fullrace
+ 5" bak
+
+
+
Fy faen vad den går bra...
Gick tre lopp i EM förra året under Christophe Bertrand innan han vurpade av ett halvt finger (helt och hållet) och var tvungen att avbryta säsongen.
15 timmar total gång men importören valde ändå att byta kolv, kam, alla lager od i den innan leverans för att garantera att de skickar en hoj i nyskick.
Äntligen...
Gått och väntat på chansen att kunna åka en säsong utan att behöva pröjsa 200 000 ur egen ficka i fan 10 år...
Weehaaa...
Daniel...

Tom Byron skrev:Bilder då rå !!!
Sådant är är PORR att höra, rackarns va roligt![]()
ypvs skrev:Var och hämtade min hoj för säsongen precis... Ti hi hi...
Husa 650 factory sponshoj från importören.
67hk 82Nm vid leverans.
+ WP factory suspension
+ Doma fullrace
+ 5" bak
+
+
+
Fy faen vad den går bra...
Gick tre lopp i EM förra året under Christophe Bertrand innan han vurpade av ett halvt finger (helt och hållet) och var tvungen att avbryta säsongen.
15 timmar total gång men importören valde ändå att byta kolv, kam, alla lager od i den innan leverans för att garantera att de skickar en hoj i nyskick.
Äntligen...
Gått och väntat på chansen att kunna åka en säsong utan att behöva pröjsa 200 000 ur egen ficka i fan 10 år...
Weehaaa...
Daniel...

Det lät väldigt mycket för en standard 660.Är det BILSPORT-hästarHoly Rider skrev:Standard 660 över disk med garanti.
67,6hk 70,3Nm vid leverans.
+ WP suspension
+ Akrapovic fullrace
+ 5" bak
60 timmar gång utan problem.
Satan vad den går....![]()
Busaberg skrev:Det lät väldigt mycket för en standard 660.Är det BILSPORT-hästar![]()
Holy Rider skrev:BILSPORT ???
Bakhjulshästar i Dynojet bänk.
Och det var förra året.......![]()
Holy Rider skrev:BILSPORT ???
Bakhjulshästar i Dynojet bänk.
Och det var förra året.......![]()

ypvs skrev:Ja det vore inte dåligt med bara ett Akra.
Och sen är det en viss skillnad på WP och WP-factory race suspension. Sisådär 20000 i skillnad över disk...
Tom Byron skrev:Hupp, här kommer en reflektion från lilla mig?
Är det Bikes test du snott info ifrån?
Husas 450 vägde de in till drygt 121 tror jag
550 till typ 126 å 650 till drygt 128
vad är det som skiljer i vikt?
Det stora som skiljer är väl cylinder å kolv, annars är de väl ganska lika. Kan det verkligen skilja 7kg på en motor med lite större kolv?
Jag säger inte att det är fel, bara undrar lixom![]()
Holy Rider skrev:Inte bara ett akra, lite FR-prylar oxå. Som vem som helst kan handla utan vara fabriksförare.![]()
Har inte påstått att jag har factory suspension heller.
Det jag menar är att det är vill inget speciellt med Husor.
ypvs skrev:Var och hämtade min hoj för säsongen precis... Ti hi hi...
Husa 650 factory sponshoj från importören.
67hk 82Nm vid leverans.
+ WP factory suspension
+ Doma fullrace
+ 5" bak
+
+
+
Fy faen vad den går bra...
Gick tre lopp i EM förra året under Christophe Bertrand innan han vurpade av ett halvt finger (helt och hållet) och var tvungen att avbryta säsongen.
15 timmar total gång men importören valde ändå att byta kolv, kam, alla lager od i den innan leverans för att garantera att de skickar en hoj i nyskick.
Äntligen...
Gått och väntat på chansen att kunna åka en säsong utan att behöva pröjsa 200 000 ur egen ficka i fan 10 år...
Weehaaa...
Daniel...
Mcbudet skrev:Cool hoj!!!
var det Christophe Bertrand som vurpade på lyddenhill i england??
isåfall hur gick det med honom?? hörde bara på färgan hem till svealand att dom hade planer på att amputera...
Mvh Freddie

|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |