hur mycket fick du i lönelyft i år?

• Thread starter Thread starter Mingves
  • Start date Start date

hur stort lönelyft 2004

• Antal röstningar
    0

Mingves

Guest
nu har väl alla förhandlat lön och då är det dags att göra en ytterst oseriös undersökning av hur mycket som ni fick i lönelyft...

Mingves skrev:
nu har väl alla förhandlat lön och då är det dags att göra en ytterst oseriös undersökning av hur mycket som ni fick i lönelyft...

CSN>>0kr :huvet :huvet

hehe.. ja du... jag ska på möte på måndag och prata om min anställning till höst (jobbar på skola). så jag får se då

har bara jobbat 67% på skolan nu.. men om det blir 100% så tjockare plånbok

Hade haft strax över 100:- om jag fortfarande hade jobbat. Försäkringskassan gav mig iofs ett lyft på 200:- månaden :D

Therudeboy skrev:
Hade haft strax över 100:- om jag fortfarande hade jobbat. Försäkringskassan gav mig iofs ett lyft på 200:- månaden :D
Shit nån som e lyckligt lottad...2001-3000

Last edited:
Iaf förhandlat för dem fyra veckor jag ska jobba med el-instrument i sommar, blir 127,50:- +sem.ersättning, med cirkus 144:- :D

Saknade alternativet.
Gav inte mej själv en spänn mera per månad pga höga skatter.

Var ruggit nära byte av arbetsgivare villket slutade med ett rejält lyft + att jag "kan" stanna kvar hos en arbetsgivare jag trivs hos (arbetskamraterna i alla fall).

Blev klar med min utbildning och bytte såklart jobb då. :banana
Resutlerade i lönelyft på ca 2000:-/mån... vilket INTE betyder att jag nu har en fantasilön utan snarare att jag innan hade urusel lön :gnissla
Man ska inte utbilda sig inom typiska kvinnoyrken om man vill ha bra lön :fakta :mad:

Hah! Har inte fått lönen justerad på två år!! Inte har jag haft lönesamtal heller trpts att det är lagstadgat. Å andra sidan tjänar jag bra och har defakto ett jobb iaf så man ska väl inte klaga. Dock ser jag fram emot retroaktiv lönelyft på ca 24 månader :hihi .... det lär klirra till ordentligt i kassan!

Nyheter
The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!

Den 17 maj är det åter dags...

GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard