hur mycket fick du i lönelyft i år?

• Thread starter Thread starter Mingves
  • Start date Start date

hur stort lönelyft 2004

• Antal röstningar
    0

Mingves

Guest
nu har väl alla förhandlat lön och då är det dags att göra en ytterst oseriös undersökning av hur mycket som ni fick i lönelyft...

Mingves skrev:
nu har väl alla förhandlat lön och då är det dags att göra en ytterst oseriös undersökning av hur mycket som ni fick i lönelyft...

CSN>>0kr :huvet :huvet

hehe.. ja du... jag ska på möte på måndag och prata om min anställning till höst (jobbar på skola). så jag får se då

har bara jobbat 67% på skolan nu.. men om det blir 100% så tjockare plånbok

Hade haft strax över 100:- om jag fortfarande hade jobbat. Försäkringskassan gav mig iofs ett lyft på 200:- månaden :D

Therudeboy skrev:
Hade haft strax över 100:- om jag fortfarande hade jobbat. Försäkringskassan gav mig iofs ett lyft på 200:- månaden :D
Shit nån som e lyckligt lottad...2001-3000

Last edited:
Iaf förhandlat för dem fyra veckor jag ska jobba med el-instrument i sommar, blir 127,50:- +sem.ersättning, med cirkus 144:- :D

Saknade alternativet.
Gav inte mej själv en spänn mera per månad pga höga skatter.

Var ruggit nära byte av arbetsgivare villket slutade med ett rejält lyft + att jag "kan" stanna kvar hos en arbetsgivare jag trivs hos (arbetskamraterna i alla fall).

Blev klar med min utbildning och bytte såklart jobb då. :banana
Resutlerade i lönelyft på ca 2000:-/mån... vilket INTE betyder att jag nu har en fantasilön utan snarare att jag innan hade urusel lön :gnissla
Man ska inte utbilda sig inom typiska kvinnoyrken om man vill ha bra lön :fakta :mad:

Hah! Har inte fått lönen justerad på två år!! Inte har jag haft lönesamtal heller trpts att det är lagstadgat. Å andra sidan tjänar jag bra och har defakto ett jobb iaf så man ska väl inte klaga. Dock ser jag fram emot retroaktiv lönelyft på ca 24 månader :hihi .... det lär klirra till ordentligt i kassan!

Nyheter
Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...

Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...

Bike-Dagarna har öppnat!

Vinn en airbagväst från Dai...

H-D Pan America 1250 Limited provkörd