Hur mycket emo är du ?

Nu är det ju en gång för alla så att allmänheten och även fashion-core-kidsen själva hävdar att dom är just Emo's

Vad allmänheten kallar riktiga Emo's vete gudarna, men jag gissar att dom benämns "svartrockare" eller något ditåt.
Klär dom sig dessutom lite åt fashion-hållet så blir dom också ihopklumpade med kidsen.

Dom riktiga Emo-rockarna får helt enkelt hitta ett nytt namn för vad dom är, för EMO är förevigt besudlat av "sparkade Marcus" och hans anhang...
(Svarta cheap mondays, randiga långärmade tröjor och My chemical romance t-shirt UTANPÅ)

Dessutom växte väl Emo från början ut från punken i form av emocore...

Nu är ju inte jag någon expert eller så, men det fanns en hel del punkare med emodrag så tidigt som på slutet av 70 talet, med uppskurna armar och säkerhetsnålar igenom onämnbara kroppsdelar... (Hej Eva om du läser det här)

Punken har dragit åt så många håll, och blandats med så mycket så att det är väl svårt att hitta punkinfluenserna i dagens Emo..

Jag vet att EMO står för Emotional, och att det är konstigt folk som inte riktigt har växt upp. Antagligen så går det över med tiden. Tror inte det finns så många 35+ som är EMO...

:va

Palle71, Du är nog alternativ på ett eller annat sätt men emo är nog inte riktigt din stil trotts allt. Eller så önskar du att det var det. Kom ihåg att Pirates of the Caribbean bara var en film.

Du är 44% Emo!
:yoparty

Var Pirates of the Carrabean bara en film? :gnissla

Där fick man för att man går på spelningar ibland, lyssnar på lite punkmusik och har en alldeles för stor del i hjärnan avsatt för värdelöst vetande. :D

Nu är det ju en gång för alla så att allmänheten och även fashion-core-kidsen själva hävdar att dom är just Emo's

Vad allmänheten kallar riktiga Emo's vete gudarna, men jag gissar att dom benämns "svartrockare" eller något ditåt.
Klär dom sig dessutom lite åt fashion-hållet så blir dom också ihopklumpade med kidsen.

Dom riktiga Emo-rockarna får helt enkelt hitta ett nytt namn för vad dom är, för EMO är förevigt besudlat av "sparkade Marcus" och hans anhang...
(Svarta cheap mondays, randiga långärmade tröjor och My chemical romance t-shirt UTANPÅ)

Dessutom växte väl Emo från början ut från punken i form av emocore...

Nu är ju inte jag någon expert eller så, men det fanns en hel del punkare med emodrag så tidigt som på slutet av 70 talet, med uppskurna armar och säkerhetsnålar igenom onämnbara kroppsdelar... (Hej Eva om du läser det här)

Punken har dragit åt så många håll, och blandats med så mycket så att det är väl svårt att hitta punkinfluenserna i dagens Emo..

:klappar :klappar

OM man borrar mycket. Är man emo då ?:va

Öh, på frågan "skär du dig?", menar dom med flit eller om man är allmänt tövlig? :va

0%btw

-6% Emo

När jag mixtrade en aning:rolleyes: lyckades jag med följande:

Särklot, Du är emo! Inte riktigt helblod tyvärr men du är mycket nära! Lägg ner My Chemical Romance, Sluta deppa och börja gå på spelningar och träffa andra som vet vad emo handlar om.

Du är 84% Emo! :D

Öhhh.. jag maxade 44% emo å då trodde jag jag skulle bli minst 80 iallfall :D
vad gjorde jag för fel:D

Mitt normala var 1%:yoparty :tungan

Micke, Du är så extremt lite emo så att det saknas mått över det. Ungefär lika lite som gamle Göran. Varför gjorde du ens det här testet kan man undra. Dåligt, Sämre, Du.

Du är 0% Emo!
Ja just de ja...

Nyheter
Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025

Yamahas TRACER 7 och TRACER...

Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT

Yamaha har presenterat 2025...

Full fart på Bike Trollhättan-dagarna

Just nu har portarna öppnat...

MV Agusta inför fem års garanti