Hur mycket emo är du ?

"My Chemical Romance, Tokio Hotel, Jimmy Eat World" I samma alternativ..... höhöhö

Jens, Du är så extremt lite emo så att det saknas mått över det. Ungefär lika lite som gamle Göran. Varför gjorde du ens det här testet kan man undra. Dåligt, Sämre, Du.

Du är -3% Emo!

Hurra! Fick -3 även fast jag har converse skor :D

Ja..alla gaggar om EMO men vaffasen är det?
Det är svartklädda, deppiga spinkon som älskar mascara, lyssnar på Tokio Hotel och skär sig i armarna. Typ. Har för mig att GuW eller någon hade en bra förklaring på det där.

anton, Du är så extremt lite emo så att det saknas mått över det. Ungefär lika lite som gamle Göran. Varför gjorde du ens det här testet kan man undra. Dåligt, Sämre, Du.

Du är 1% Emo!

misstänker att jag fick så mycket (??) för att det går fullt med emosar på min skola och att jag därför vet en del om dem... läskiga typer, de där:näsblod

Åh sånna..
Inget för mig! Jag skulle nog få minus poäng i emotestet..jag orkade inte genomföra skiten och gav upp!

1%. Hatar Emos. Vår skola har fan blivit invaderat av emos, men de håller sig till de mer estetiska programmen än så länge. i benämningen "emo" räknar jag även in de flesta svartrockare då dom ser lika förjävliga ut som emos.

På Malmöfestivalen såg jag en hel emotrupp.
De varierade i ålder mellan 16 och 10, ungefär.
De gick på ett långt led och höll handen allihop.
Alla hade fina vågräta snitt på handlederna, massa massa kajal och palestinasjalar.

mitt försök att framstå som EMO resulterade i ynka 75% :huvet

Bifogat

• real_emo.gif
    real_emo.gif
    22.6 KB · Visningar: 112
Jari, Du är inte alls emo! Inte nånstans och anledningen till varför du fick mer än 0% är förmodligen du gissade på nån av frågorna. Bättre lycka nästa gång!

Du är 22% Emo!

WTF!

47% haha :rolleyes:

EMO står för Emotional Hardcore och är en musikstil och inget man är, nuförtiden så ingår ofta mycket indie i emo-stilen.

Så varken Tokio Hotel eller MCR är emo och de små fjortisar som följer trenden att klä sig i svart och skära sig i armarna är alltså inte emo, utan det är en stil som kallas fashioncore!

Med detta så menar jag inte att jag klär mej svart eller skär mej heller, utan att det inte finns någon "emo"-stil :D

Gjorde det någon klokare? :D

Last edited:
"Skär du dig?"
Vad är det för jävla fråga? Det är väl klart som fan att jag skär mig ibland... jag är ju kock. :näsblod

Hur fan lyckades du med 75 hela jävla procent!!?
Jag maxade 62% och då satt jag ocj läste nätet efter vad emo var:näsblod

Det jag vet om Emos är att de håller fast vid att det i grund och botten är en musikstil, inte det överdrivna, obilliga kvasideprimerande beteende de gjort sig kända för.

Jag har ju en palestinasjal. Och converse och vans.
Och senast jag klippte mig så klöpp frissan "snelugg" på mig. :confused:

Är jag en emo nu?
nu saknas det bara svarta kläder och lite smink:hihi

saxat från "bloggen"

"Jag skär mig och gråter varje dag och alla kallar mig emo varför fick jag bara 28% på testet??!!"

:gnissla

Last edited:
Fick 78% när jag maxade, ändrar man till bandet under my chemical romance (stavas?) och att man är svart osv på sista frågan så får man typ + 20%. Vem får 100% först ? :tungan

Haha. Jag är gammal nog att ha upplevt första punkvågen samt vara uppfödd på härlig nykläckt heavy metal -- och är tydligen 7% emo (som är en rörelse som uppstod långt efter att jag lämnade mina formativa år bakom mig :) ).

Misstänker att det beror på att klanthövvet som satt ihop texten väger in kunskap om och tolkar det som varande. Tur att det inte var ett nazisttest på samma villkor, då hade jag fått riktigt oförtjänt höga poäng...

Nyheter
Full fart på Bike Trollhättan-dagarna

Just nu har portarna öppnat...

MV Agusta inför fem års garanti

MV Agusta tar ett nytt steg...

MV Agusta förlänger garantin till fem år

Italienska motorcykeltillve...

Bilprovningen: Motorcyklar överlag i gott skick

Foto: Bilprovningen Nu ä...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman, Transpo...

Idag inleds nationella potthålsveckan