Hur man sladdar...

som killen där uppe skrev att du skulle bromsa hårt me frambromsen e väl ingen höjdare precis om du inte vill ramla asså

Ezeikel skrev:
2104897 som killen där uppe skrev att du skulle bromsa hårt me frambromsen e väl ingen höjdare precis om du inte vill ramla asså

Varför har alla racemotarder en stooor bromskiva och 4 el 6 kolvsok fram då?
För att det ser coolt ut?

Sista 2 passen (1 egentligen) så testade jag på allvar att sladda, och jag fick faktiskt lite självkänsla för det hela. Ja du läste rätt, självkänsla... inte känsla :) För några direkta sladda kan man väl inte kalla dom för. Mer kas och släng o pip. Men det var på väg. Skulle jag fått 5 pass till så skulle jag nog komma på hyffsade sladdar. Synd jag inte börja träna tidigare idag... bah.

Sista 2 passen (1 egentligen) så testade jag på allvar att sladda, och jag fick faktiskt lite självkänsla för det hela. Ja du läste rätt, självkänsla... inte känsla :) För några direkta sladda kan man väl inte kalla dom för. Mer kas och släng o pip. Men det var på väg. Skulle jag fått 5 pass till så skulle jag nog komma på hyffsade sladdar. Synd jag inte börja träna tidigare idag... bah.
BUMP!

Fick du fler pass och hur har det gått med motardsladdandet?

Drog axeln ur led på en tävling och gav upp och fortsatte köra RR istället :D Nu har jag lagt ner både RR och Supermotard. Buhu

Och det var en jävla bump!

Det är väl dags att limma ihop kroppen nu då och ha lite kul nästa år när Botkyrkabanan blir användbar. :tummenupp

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park