Hur man skapar den perfekta oljeflaskan att ta med!

NSR_Martin skrev:
Tjena

Nu ska jag beskriva för er hur man gör en oljeflaska att ha i motorcyklen, en självklar sticky? :va :confused:

du måsta ha haft j*vligt tråkigt.... men den var rätt komisk när man läste den :rofl :lol :hihi :D

whitesnake skrev:
du måsta ha haft j*vligt tråkigt.... men den var rätt komisk när man läste den :rofl :lol :hihi :D
Vadå tråkigt? Jag offrade min dyrbara tid för att tillföra lite bra fakta här på 125a-delen :hihi , och vad får man, jo, solid snake spammar ner hela tråden :4skrika

NSR_Martin skrev:
Vadå tråkigt? Jag offrade min dyrbara tid för att tillföra lite bra fakta här på 125a-delen :hihi , och vad får man, jo, solid snake spammar ner hela tråden :4skrika

Skyll på mig, ja gör det bara!! :finger :kulspruta

:tungan

NSR_Martin skrev:
Jo vi måste ju va snälla mot tjejerna här :angel , solid snake ser iofs ut som en tjej, men faller ändå inte mig i smaken.... :va

Det hjälper ju inte att han ser ut som en tjej för dig ju... jag har hört att det ryktas om att du är gay nämligen..... :hihi

Miss_Orchidee skrev:
Det hjälper ju inte att han ser ut som en tjej för dig ju... jag har hört att det ryktas om att du är gay nämligen..... :hihi

MOAAHAHAHAHAHA! ÄGD! :rofl

Miss_Orchidee e min nya idol. :bow

Miss_Orchidee skrev:
Jasså, nu va jag för snäll :hihi

Man ska inte tro på allt som sägs :fakta

NSR_Martin skrev:
Jasså, nu va jag för snäll :hihi

Man ska inte tro på allt som sägs :fakta

klart man ska tro på allt som sägs......

men då kan jag inte tro på dig när du säger man inte ska tror på allt, detta blir svårt :rolleyes:

whitesnake skrev:
klart man ska tro på allt som sägs......

men då kan jag inte tro på dig när du säger man inte ska tror på allt, detta blir svårt :rolleyes:
Precis, vilket dilemma.... Hur ska man lösa det? :va

Jo, vi säger såhär istället, man ska inte tro på allt som solle snalle säger :fakta

NSR_Martin skrev:
Precis, vilket dilemma.... Hur ska man lösa det? :va

Jo, vi säger såhär istället, man ska inte tro på allt som solle snalle säger :fakta

Man ska inte tro på nått som du säger. :fakta :7peta

Nyheter
Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...

Öhlins, som under många år ...

Bridgestone lanserar nytt sportdäck