whitesnake
vad ska man skriva här??
NSR_Martin skrev:Tjena
Nu ska jag beskriva för er hur man gör en oljeflaska att ha i motorcyklen, en självklar sticky?![]()
![]()
du måsta ha haft j*vligt tråkigt.... men den var rätt komisk när man läste den

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
NSR_Martin skrev:Tjena
Nu ska jag beskriva för er hur man gör en oljeflaska att ha i motorcyklen, en självklar sticky?![]()
![]()
Vadå tråkigt? Jag offrade min dyrbara tid för att tillföra lite bra fakta här på 125a-delenwhitesnake skrev:du måsta ha haft j*vligt tråkigt.... men den var rätt komisk när man läste den![]()
![]()
![]()
![]()
NSR_Martin skrev:Vadå tråkigt? Jag offrade min dyrbara tid för att tillföra lite bra fakta här på 125a-delen, och vad får man, jo, solid snake spammar ner hela tråden
![]()
Solid snake skrev:Skyll på mig, ja gör det bara!!![]()
![]()
Jo vi måste ju va snälla mot tjejerna härMiss_Orchidee skrev:Gött, jag slapp allt ansvar.... *blink* *blink*![]()
NSR_Martin skrev:Jo vi måste ju va snälla mot tjejerna här, solid snake ser iofs ut som en tjej, men faller ändå inte mig i smaken....
![]()
Miss_Orchidee skrev:Det hjälper ju inte att han ser ut som en tjej för dig ju... jag har hört att det ryktas om att du är gay nämligen.....![]()
Solid snake skrev:MOAAHAHAHAHAHA! ÄGD!![]()
Miss_Orchidee e min nya idol.![]()
Jasså, nu va jag för snällMiss_Orchidee skrev:Det hjälper ju inte att han ser ut som en tjej för dig ju... jag har hört att det ryktas om att du är gay nämligen.....![]()
NSR_Martin skrev:Jasså, nu va jag för snäll
Man ska inte tro på allt som sägs![]()
Precis, vilket dilemma.... Hur ska man lösa det?whitesnake skrev:klart man ska tro på allt som sägs......
men då kan jag inte tro på dig när du säger man inte ska tror på allt, detta blir svårt![]()
NSR_Martin skrev:Precis, vilket dilemma.... Hur ska man lösa det?
Jo, vi säger såhär istället, man ska inte tro på allt som solle snalle säger![]()
Solid snake skrev:Man ska inte tro på nått som du säger.![]()
![]()
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti