Malmö Monster
Ny medlem
ja så var det "bevisat".. man ser sämre om man kisar hela tiden
Killen i orange tröja var rejält luttrad... vrider knappt på huvudet när bilarna krockar bredvid honom.
HAHAHA jag satt o undra varför dom krocka
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
ja så var det "bevisat".. man ser sämre om man kisar hela tiden
Killen i orange tröja var rejält luttrad... vrider knappt på huvudet när bilarna krockar bredvid honom.
[YOUTUBE-ID]<object width="1280" height="745"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/HiO-0aV9jZ0&hl=sv_SE&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/HiO-0aV9jZ0&hl=sv_SE&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="1280" height="745"></embed></object>[/YOUTUBE-ID]
182 500 personer som dör i trafiken VARJE ÅR,(jag misstänker att de 500 är enbart i trafiken och inte övriga dödsfall i Kina) HALLÅ var är dina begrepp människaPå 10 år där så om du jämför med Sverige så försvinner MER än 1/5 del av vår befolkning....om man sen ser till VAR dessa dödsfall sker så är majoriteten av dessa 500 säkert i de stora städerna, inge konstigt iofs innevånarna och bonden som bor 3 timmar ifrån storstadsbullret, jag för dem är det nog mer en sällsynhet med dödsfall i trafiken.
Nollvision i Kina, lär väl myndigheter bara skratta åt..är det något som det finns gott om så är det människor, och man kan inte hindra människors framfart, med tanke på att det blir allt fler bilar på vägarna där och männsikor som inte kan köra, eller kör påverkade så kommer det säkert snart vara 600 per dag....
Så även om det inte är många av totala befolkningen så visst är det mycket, sen även med tanke på att många många, dör enbart pga att de inte bär hjälm..betydligt fler oskyddade trafikanter får sätta livet till mot om man jämför med här, men så vistas det betydligt mer cyklar och 2 hjulingar samt gående i trafiken.
Fan vad glad jag är att man bor i Sverige![]()
Jag förstår inte vad du skriver. Är det bara jag?
De fallen då jag skulle vara glad att jag bor i Sverige.
1. Om jag vore hantverkare
2. Om jag är en fattig luffare
4. Om jag är en flykting från mellanöstern
5. Om jag är 70 år gammal
Annars nej =)
Vafan! Heter det inte Peking?Nej för man vill ju bo e Beijing:![]()
Jag fattar inte heller. en jäkla massa svammel ser jag bara
Stoppregel, väjningsplikt eller högerregel är inget man kör med i Kina eller?
02:00 är bäst, kör på den helt stillastående fotgängaren.
Vafan! Heter det inte Peking?
haha, min flickvän kan inte köra för fem öre. Men körkort har hon eftersom på uppkörningen tyckte läraren att hon var snygg.
De fallen då jag skulle vara glad att jag bor i Sverige.
1. Om jag vore hantverkare
2. Om jag är en fattig luffare
4. Om jag är en flykting från mellanöstern
5. Om jag är 70 år gammal
Annars nej =)
som min far sade när jag övningskörde, de är dem som har farten som har kontrollen, sen dess har jag aldrig släppt gasen i varken bilen eller på hojjen![]()

|
|
BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich
Tysk precision möter äkta G... |
|
|
Vinn en batteriladdare från CTEK
I samarbete med CTEK har vi... |
|
|
Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!
Super Adventure och Teide ... |
|
Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!
Boka sommarens härligaste b... |
|
|
|
Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!
Bolaget bakom den dagliga d... |
|
|
Besöksstorm till MC-mässan på Elmia
Den svenska mc-mässan har v... |
|
|
MC-mässan startar idag
Med start idag, den 23 janu... |
|
|
Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!