Evil_Henke
Nyrakad pung!!
Rigge skrev::kocko Sa jag att jag hatar motarder förresten![]()
hatade du inte fighters med..?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Rigge skrev::kocko Sa jag att jag hatar motarder förresten![]()
Jag bötar 9 papp på min nuvarande hoj i halv/halv iaf.Rigge skrev:Du skrev ovanför att du inte hade råd med helförsäkrat... betalar du 10 000:- halvåret för en halvförsäkring på en gammal Blade så ska du byta bolag!! Jag betalar under hälften och min hoj är en 98.
Evil_Henke skrev:hatade du inte fighters med..?![]()
Du o jag har samma åsikter!Rigge skrev:Den dag jag slutar åka plasträser och skaffar en motard hoppas jag att nån spärrar in mig och kastar bort nyckeln. Sporthojar är lätt bäst!
Men du har ju lämnat gatan nu?Swedie skrev:Du o jag har samma åsikter!
När jag ser en motard på gata så undrar jag om killen kört fel eller nått. ut o sprätt grus istället för att slita upp våran sporthojsasfalt.![]()
Rigge skrev:Jag hatar mycket![]()
Jag är ofrivillig fighteråkare... ska nog gå ner å mecka lite kåpor bara för att du sa sådär!
jag fick senast 252.000 kr i försäkringspremie. Därav har jag lagt ner gatåkandet... Helt omöjligt att få en vettig premie.Silwer skrev:Men du har ju lämnat gatan nu?
Försäkringen skulle ju käka upp dig annars![]()
Gör som oss andra, kör med trafikförsäkring och håll tummarnaSwedie skrev:jag fick senast 252.000 kr i försäkringspremie. Därav har jag lagt ner gatåkandet... Helt omöjligt att få en vettig premie.
Hur ska de minska olyckorna?sandstream skrev:Att säljarna har problem att få iväg nya sporthojar är rätt åt dem eftersom de inte verkar göra ett dugg för att minska olyckorna eller försäkringspremierna. Jämför med att köpa en ny bil, nästan alla tillverkare lämnar 3 års vagnskada vilket gör ägandet billigare.
Sen tror jag att många köper begagnat privat för att spara pengar och då blir det lätt lite tomt i försäljningshallen. På DinMC i Rotebro står det 03r och samlar damm.
...
Arctic#1 skrev:Jag fattar inte grejen med nakna hojar..man vad vet val jag. Sløa motorcyklar..då kjør jag hellre lagunan min den har varme och tak ha ha .
Silwer skrev:en 97a tror jag inte du måste prisdumpa, ja om du inte hade tänkt dig sagopriser.
trafikförsäkring är inte värt det heller. Jag kör bana för de där 50.000kr som trafikfärsäkringen kostar.sandstream skrev:Gör som oss andra, kör med trafikförsäkring och håll tummarna![]()
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |